Eja

Samma kontantkort för surf i Bangkok som på öa Koh Chang, Koh Mak och Kok Kood?

5 inlägg i detta ämne

Vi är i Bangkok nu och åker till öarna Koh Chang, Koh Kood och Koh Mak på onsdag. Vi har DTCA 3G nu och det fungerar bra här. Fungerar det på öarna också så jag kan fylla på med mer thb eller ska jag byta operatör? Snälla ni som vet svara snabbt!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi är i Bangkok nu och åker till öarna Koh Chang, Koh Kood och Koh Mak på onsdag. Vi har DTCA 3G nu och det fungerar bra här. Fungerar det på öarna också så jag kan fylla på med mer thb eller ska jag byta operatör? Snälla ni som vet svara snabbt!

Jag körde DTAC Happy nere på KOh Chang och det funkade på dem flesta stränderna däremot när vi var ute på sjön så försvann täckningen ganska snabbt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag körde DTAC Happy nere på KOh Chang och det funkade på dem flesta stränderna däremot när vi var ute på sjön så försvann täckningen ganska snabbt.

Stämmer väldigt bra med våra upplevelser för ca 1 år sedan och den här kartan:

http://www.sensorly.com/map/2G-3G/TH/Thailand/dtac/gsm_52018

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är första gången vi använder thaisimkort och då blev det DTCA 3G. Vilket simkort är bäst och mest heltäckande.Vi brukar också vara på västsidan av Thailan. Vad brukar ni använda för simkort

och var är ni då?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

jag har alltid kört DTAC, tycker det fungerar bra!

Skulle ett annat kort visa sig vara bättre dit ni ska är det ju bara att kliva in på 7-eleven och köpa ett nytt!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu