Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Mimo

Vår forum vän Öland ...

Rekommendera Poster

Har bett mig försöka hjälpa henne att bli av med ett presentkort värt 1000 SEK hos Fritidsresor . Hon är inte längre så aktiv här därför sker det via mig 😊

Hör av er så förmedlar jag kontakt!

Med vänlig hälsning,

Mia

PS. Med kort datum!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hennes man fick Dengue senaste Thailandresan så de kan inte återvända  :-\ jag har kontakt med henne fortfarande och hon är lika härlig än  :laugh:

Bara för att hon fått det en gång betyder la inte det att hon inte kan åtrvända?

Ska thailändare som får det lämna Thailand?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tror det går ut redan sista december i år, vet inte vad hon vill ha men jag kan förmedla kontakt om du fortfarande är intresserad!

Hennes man fick Dengue senaste Thailandresan så de kan inte återvända  :-\ jag har kontakt med henne fortfarande och hon är lika härlig än  :laugh:

Bara för att hon fått det en gång betyder la inte det att hon inte kan åtrvända?

Ska thailändare som får det lämna Thailand?

Hennes man blev verkligen jätte sjuk och det är inte aktuellt att åka tillbaka pga av det, förstår att de inte vill riskera något! Han drabbades så svårt av det sist så att de känner att det inte är värt det!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

varför inte skriva hur mycket hon vill ha för presentkortet ?

jag svarade en gång på blocket på nån som ville sälja ett presentkort och de ville ha samma summa som stod på kortet förmodar att de missa allt om de inte sänkte priset

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

varför inte skriva hur mycket hon vill ha för presentkortet ?

jag svarade en gång på blocket på nån som ville sälja ett presentkort och de ville ha samma summa som stod på kortet förmodar att de missa allt om de inte sänkte priset

Ja varför köpa ett presentkort av nån man inte känner på nätet om man inte tjänar på det?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

varför inte skriva hur mycket hon vill ha för presentkortet ?

jag svarade en gång på blocket på nån som ville sälja ett presentkort och de ville ha samma summa som stod på kortet förmodar att de missa allt om de inte sänkte priset

Jag är bara budbärare, så jag vet faktiskt inte vad hon vill ha...

Känner inte att det är mitt ansvar, men jag förmedlar gärna kontakt som sagt var!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Hemvändare

Hennes man fick Dengue senaste Thailandresan så de kan inte återvända  :-\ jag har kontakt med henne fortfarande och hon är lika härlig än  :laugh:

Bara för att hon fått det en gång betyder la inte det att hon inte kan åtrvända?

Ska thailändare som får det lämna Thailand?

Thailändare reser till himlen, din vän vill hålla på den resan en stund..  :pra

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hennes man fick Dengue senaste Thailandresan så de kan inte återvända  :-\ jag har kontakt med henne fortfarande och hon är lika härlig än  :laugh:

Bara för att hon fått det en gång betyder la inte det att hon inte kan åtrvända?

Ska thailändare som får det lämna Thailand?

Thailändare reser till himlen, din vän vill hålla på den resan en stund..  :pra

Nä, lite fler än var tusende som får dengue här avlider.

Ca 1000 personer dog av influensa  i Sverige 2011-2012.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Var snälla och håll er till presentkortet i fråga när det kommer till diskussioner.

Till Mimo; håller med JimmieBoy - sätt ut den på Tradera eller helst Blocket. Fritidsresor är så stora och har så många resemål att det blir nog lättare att få sålt det där. Pris på 700-800 kr är rimligt.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×