Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Partysara

Tips till resa med en 6 åring ochben 2 åring

Rekommendera Poster

Hej. Jag pker till ko samui i skutet av juni med min fanilj. Längtar så mkt. Har inte varit där på 10 år. Tips från er sim är mer erfarna att vara i thailand med barn?

Bo på stränder där det finns andra barn att leka med.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Välj boende på P&P Samui resort, stranden utanför boendet är perfekt. Du bor med barnen + extrasäng för 1300 baht/natten.

Finns det något kvar av Partysara förflyttar du dig sen bara 50 meter till vänster där har du Ark Bar som granne och mer behövs inte sägas.

Kanske ska tillägga att vi själva bott där regelbundet sen det byggdes för runt 15 år sedan + att våra grabbar alltid stortrivdes.

Finns skugga från ett träd vilket gör att barnen ostört kan leka i sanden, om de nu detta vill.

Finns också en reseagent där som du INTE bör utnyttja.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej. Jag pker till ko samui i skutet av juni med min fanilj. Längtar så mkt. Har inte varit där på 10 år. Tips från er sim är mer erfarna att vara i thailand med barn?

Ha... du måste vara på skämt!!!!!!!!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack alla, jag är inte på skämt. Uppskattar att ni har humor så det gör inget att ni drev med mig. Jag skrev i mörker från mobilen igår, därav dålig stavning. Mitt alias innebär inte så mkt längre. Min fråga var seriös. Så har ni fler tips, skriv gärna:)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack alla, jag är inte på skämt. Uppskattar att ni har humor så det gör inget att ni drev med mig. Jag skrev i mörker från mobilen igår, därav dålig stavning. Mitt alias innebär inte så mkt längre. Min fråga var seriös. Så har ni fler tips, skriv gärna:)

:kla :kla :kla

Det gick inte att stoppa kommentaren på ett så kul upplägg  :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×