Psyco

I morgon åker vi!

7 inlägg i detta ämne

I måndags visade termometern 2 grader och utanför fönstret föll det snöblandat regn. Nu i skrivande stund är det 6 grader och mulet här i Kiruna. Hur tror ni det känns att få lämna detta ställe för en månad i Thai?? jo helt rätt.........brutalt skönt. Det känns overkligt att veta att om några dagar kan jag sitta med en kall immig grön flaska i handen på en strand på andra sidan jordklotet (nästan), det är nästan så att man blir religiös av tanken. Några frågor innan jag åker: Är Bottle Beach på Koh Pangan värt ett besök, om JA vilken resort rekomenderar ni och hur ser boendepriserna ut? Vi har tänkt spendera 3-4 dagar på Koh Tao men vet inte på vilken strand. Har ni några förslag på mysiga lugna stränder där boendet ligger mellan 100 - 200 kr natten (gärna billigare)?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är tur man inte bor i Kiruna  ;) Ha en riktig skön semester. Bottle beach är klart värt ett besök, har dock inga hotellrekommendationer då jag också bara besökt ställe över dan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Säger som de övriga, absolut värt ett besök på Bottle beach.

När vi var där för 2 år sedan,fanns det flera mindre bungalowanläggningar där.

Koh Pha-Ngan är en härlig ö o glöm inte besöka Tong Nai Pan på nordöstra sidan om ni får tillfälle.

MVH Laila

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jas och min fru bodde vid en strand som heter coral view  bunkaloven kostade 400 bath per natt. Är det något mer ni vill veta så fråga på..

MVH Reijo

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu