Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sofialovesthailand

60 dagar i Thailand, är detta ett "bra" pris?!

Rekommendera Poster

Vi har bokat boende i Thailand 12 jun-12 augusti(avgiftsfri avbokning) till ett bris av totalt 23 000 SEK. Vi är två vuxna och två barn på 1 resp 4 år. Vi kommer att bo på Koh Sanui, Koh Phangan och Bangkok.

Flyg är inte bokat men det lutar åt direktflyg.

Sammanlagt skulle detta gå på 54 000 SEK ( boende, direktflyg tor, inrikesflyg tor )

Är detta ett bra pris? Vi bor på ett budgethotell, annars medelklass.

Spännade att höra synpunkter!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Boendet tycker jag låter riktigt prisvärt, har ni även valt att boka på extrasäng i det priset?

Flygpriset på 31 000:- tycker jag låter lite dyrt för endast 3 betalande, men kanske skiljer så mycket på direktflyg jämfört med 1 mellanlandning...

Fick upp pris med Qatar på strax under 24 000:- hela vägen till Samui och med bra flygtider.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Boendet tycker jag låter riktigt prisvärt, har ni även valt att boka på extrasäng i det priset?

Flygpriset på 31 000:- tycker jag låter lite dyrt för endast 3 betalande, men kanske skiljer så mycket på direktflyg jämfört med 1 mellanlandning...

Fick upp pris med Qatar på strax under 24 000:- hela vägen till Samui och med bra flygtider.

Lyckades hitta biljetter med SAS direkt till bra pris! Typ 19 000 och så bokar vi med bangkok air för 6000 SEK å då har vi genast en helt annan prisbild  :kla

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×