Jimmieboy

Thailändsk ipadress

10 inlägg i detta ämne

Jag har ett lite problem... Jag ska köpa biljetter till en konsert i Thailand men dom går bara köpa om man är i Thailand.

Någon som vet nån sida som fixar så man får Thailändsklt ip?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Problemet som jag ser det är om du skall betala med kort eller PayPal, då räcker inte en sådan här proxy förmodligen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Problemet som jag ser det är om du skall betala med kort eller PayPal, då räcker inte en sådan här proxy förmodligen.

Ok, såg inte den infon.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Ok, såg inte den infon.

Ja, jag vet inte hur evenemange skall betalas, bara nämnde det.

Ofast kan dessa fria proxy ha problem med olika sorters https-protokoll, samt att man skickas fram och tillbaka mellan betalningssidor. Brukar inte fungera så bra alltid.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Annars känner jag en kille på Sukhumwit (med en shysst 3-hjulig moppe) som nog kan fixa det. Skicka bara kortuppgifter så löser han det ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ska betala med kort så det kanske inte är nån bra ide då...

Typiskt att biljetterna ska släppas redan den 26 januari.. Jag kommer ju till Thailand den 5 februari..

Väntar jag till dess är ju garanterat dom bästa platserna redan slut.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Annars känner jag en kille på Sukhumwit (med en shysst 3-hjulig moppe) som nog kan fixa det. Skicka bara kortuppgifter så löser han det ;)

Låter nog hellre min kompis som jag ska gå med fixa det i sånna fall.. Men känns ju onödigt att behöva skicka pengar till henne om jag kan fixa det själv.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Låter nog hellre min kompis som jag ska gå med fixa det i sånna fall.. Men känns ju onödigt att behöva skicka pengar till henne om jag kan fixa det själv.

Ohh ohh "kompis" :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ohh ohh "kompis" :P

Ja än så länge e vi bara kompisar men man kan ju alltid hoppas att det kan bli nåt mer :) Men det hör ju inte riktigt hit :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu