Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
tetratop

Fritidsresor tar ingen ansvar för sina resenerer

Rekommendera Poster

Berätta nu vilken vikt du hade, annars är du ju bara ute efter att svartmåla fritidsresor!

:kla

+1

Tror man får konstatera att TS inte lär bidra med mer fakta eftersom han idag bemödat sig att ha åsikt om Martins ihopslagande av trådarna mer än att bidra med egna "fakta" om vad som hänt honom/svara på de frågor han fått.

Kanske helt enkelt en allmän gnällare utan egna skrupler.

Case closed för mig.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Berätta nu vilken vikt du hade, annars är du ju bara ute efter att svartmåla fritidsresor!

:kla

+1

Tror man får konstatera att TS inte lär bidra med mer fakta eftersom han idag bemödat sig att ha åsikt om Martins ihopslagande av trådarna mer än att bidra med egna "fakta" om vad som hänt honom/svara på de frågor han fått.

Kanske helt enkelt en allmän gnällare utan egna skrupler.

Case closed för mig.

Varför är jag här är att jävlas med knäppa Djurgårdare!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Berätta nu vilken vikt du hade, annars är du ju bara ute efter att svartmåla fritidsresor!

:kla

+1

Tror man får konstatera att TS inte lär bidra med mer fakta eftersom han idag bemödat sig att ha åsikt om Martins ihopslagande av trådarna mer än att bidra med egna "fakta" om vad som hänt honom/svara på de frågor han fått.

Kanske helt enkelt en allmän gnällare utan egna skrupler.

Case closed för mig.

Varför är jag här är att jävlas med knäppa Djurgårdare!

Varför kan du inte berätta vad du hade för vikt?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har redan skrivit alla detaljer och anget att jag tilllåter inte vilken jävel som helst genomföra sin dubbelmoral och behadla mig som FRITIDSRESOR gjorde vid inchekningen på Krabi flygplatsen!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Så länge du bara jiddrar utan att ge fakta kommer ingen att se dig som seriös. Betedde du dig likadant vid incheckning och väderproblemet så förstår jag att du hamnade i konflikt.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har redan skrivit alla detaljer och anget att jag tilllåter vilken jävel som helst genomföra sin dubbelmoral och behadla mig som FRITIDSRESOR gjorde vid inchekningen på Krabi flygplatsen!

Är ju inte fritidsresor som har hand om incheckningen dock...

Så era väskor vägde bara 15 kg då?

Vilket flygbolag åkte ni med? Tuifly eller Thomson?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Så länge du bara jiddrar utan att ge fakta kommer ingen att se dig som seriös. Betedde du dig likadant vid incheckning och väderproblemet så förstår jag att du hamnade i konflikt.

Det verkar att du har väldigt svårt att acceptera vad jag skrivit här. Det är inte ett problem jag har haft med Fritidsresor vid en och samma resan utan flera sådana. De har lämnat oss, ett 50-tal passagerare klara sig själva och ta sig till sina respektive orter i Sverige ända från Oslo flygplatsen.... Det tog 24 timmar efter landningen för mig att komma hem.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du skrev ju att ni hade 10 kg övervikt (5+5 kg). Det är klart att ni skall behöva betala för det. Nu hävdar du att ni inte hade övervikt. Så, för att vi skall kunna bedöma din trovärdighet, skriv vad väskorna vägde och hur flygbolaget reagerade. Om du var likadan på flygplatsen i Krabi som här, så förstår jag varför du blev utslängd faktiskt.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Så länge du bara jiddrar utan att ge fakta kommer ingen att se dig som seriös. Betedde du dig likadant vid incheckning och väderproblemet så förstår jag att du hamnade i konflikt.

Det verkar att du har väldigt svårt att acceptera vad jag skrivit här. Det är inte ett problem jag har haft med Fritidsresor vid en och samma resan utan flera sådana. De har lämnat oss, ett 50-tal passagerare klara sig själva och ta sig till sina respektive orter i Sverige ända från Oslo flygplatsen.... Det tog 24 timmar efter landningen för mig att komma hem.

Problemet är ju att du bara vräker ur dig hat och INTE berättar fakta, sånt får sällan folk att lyssna.

Och hur kan du vara så dum att återigen åka med Fritidsresor om du så ofta blivit dåligt behandlad?

1+1=3 va?

Om det är som du beskriver lär det snart stå i nån kvällstidning annars så önskar jag lycka till i trollslagen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

De har lämnat oss, ett 50-tal passagerare klara sig själva och ta sig till sina respektive orter i Sverige ända från Oslo flygplatsen.... Det tog 24 timmar efter landningen för mig att komma hem.

Om du nu lämnade er att klara sig själva så är jag helt säker på att både Expressen och Aftonbladet är mycket intresserade av denna historia. För det skulle nog generera en bra artikel.

Så det är väl bara att skriva  http://www.aftonbladet.se/tipsa resp http://www.expressen.se/71717  

Dock är det ju så att dessa tidningar kollar upp fakta innan dom skriver.

hf

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

De har lämnat oss, ett 50-tal passagerare klara sig själva och ta sig till sina respektive orter i Sverige ända från Oslo flygplatsen.... Det tog 24 timmar efter landningen för mig att komma hem.

Om du nu lämnade er att klara sig själva så är jag helt säker på att både Expressen och Aftonbladet är mycket intresserade av denna historia. För det skulle nog generera en bra artikel.

Så det är väl bara att skriva  http://www.aftonbladet.se/tipsa resp http://www.expressen.se/71717  

Dock är det ju så att dessa tidningar kollar upp fakta innan dom skriver.

hf

På hotel Park Inn vid Oslo flygplatsen var 57 passagerare som fick klara sig själva att ta sig hem.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Våra väskor vägde 20 kilo var.

Och ert handbagage?

Vi har inte haft något handbagage. Som sagt så var det mafia som tog pengarna för oss. Fritidsresor med hjälp av inchekningspersonalen som sammarbetar vid inchekningen på Krabi flygplatsen. Annars så flög vi med Thomson airways.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Våra väskor vägde 20 kilo var.

Och ert handbagage?

Vi har inte haft något handbagage. Som sagt så var det mafia som tog pengarna för oss. Fritidsresor med hjälp av inchekningspersonalen som sammarbetar vid inchekningen på Krabi flygplatsen. Annars så flög vi med Thomson airways.

Oj. Det är inte vanligt att man inte har nåt handbagage...

Så du menar att på kvittit ni fick stod det att ni hade 40 kg men ändå fick betala övervikt?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Våra väskor vägde 20 kilo var.

Och ert handbagage?

Vi har inte haft något handbagage. Som sagt så var det mafia som tog pengarna för oss. Fritidsresor med hjälp av inchekningspersonalen som sammarbetar vid inchekningen på Krabi flygplatsen. Annars så flög vi med Thomson airways.

Men fick ändå betala  för övervikt ? Låter inte klokt blev du inte upprörd?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Våra väskor vägde 20 kilo var.

Och ert handbagage?

Vi har inte haft något handbagage. Som sagt så var det mafia som tog pengarna för oss. Fritidsresor med hjälp av inchekningspersonalen som sammarbetar vid inchekningen på Krabi flygplatsen. Annars så flög vi med Thomson airways.

Men fick ändå betala  för övervikt ? Låter inte klokt blev du inte upprörd?

Jag hade ju vägrat betala iaf...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi har inte haft något handbagage.

Har tänk hålla mig utanför den här tråden men eftersom jag såkade läsa ett av de första och några av de sista och redan där spricker allt bidrar jag lite.

Citat från TS: "Vi var två i sällskapet och de slängde all bagage tillsammans med handbagaget"

Så de vägde något som inte existerade, bra gjort!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi har inte haft något handbagage.

Har tänk hålla mig utanför den här tråden men eftersom jag såkade läsa ett av de första och några av de sista och redan där spricker allt bidrar jag lite.

Citat från TS: "Vi var två i sällskapet och de slängde all bagage tillsammans med handbagaget"

Så de vägde något som inte existerade, bra gjort!

Aha!!

Dagens deckarnöt....  :D

Konstapel Tage Fast har löst det!

Vad gäller TS så är han ett troll eller en av de där som gnäller på allt och alla, har alltid rätt själv och alla andra är idioter...

Skiter i vilket!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×