toktobbe

Appar

32 inlägg i detta ämne

Varför köra Agoda? När trivago finns som visar priser från mer än 20 sidor och väljer det billigaste alternativet.

Kan du inte lägga ut en länk till den du använder?

För att jag gillar Agoda. Hur ändrar man så Trivago visar priset i SEK?

Under inställningar så väljer man svenska kronor i currency :)

Min önskan hamnade lite fel....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Varför köra Agoda? När trivago finns som visar priser från mer än 20 sidor och väljer det billigaste alternativet.

Håller med Dig Lasse,Agoda som inte ens kan visa totalpriset utan försöker låta billigare än dom är. >:(

Gillar inte heller Agoda då precis som du säger att man inte får det riktiga priset direkt. Hotels.com-appen är betydligt trevligare i mina ögon på den punkten.

Det dåliga med Trivago är ju att den inte verkar vara gjord för svenska utan man får bara upp hotel som kostar max 500:-. Sen att man kan ändra till t.ex 500 dollar istället gör väl inte så mycket men det är ju lite idiotiskt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

En bra filmapp på ipaden är såklart guld värd. Jag har kört Goodplayer som varit kanonbra, både för att kunna ladda ner filmer lokalt och köra utomlands och på flyget ouppkopplad, men också för att koppla upp sig mot DLNA-naset hemma.

Kollar man på iTunes idag så verkar den senaste uppgraderingen ställt till det rejält. Någon som har testat någon annan filmapp som kan rekommenderas?

Fotoredigeringen gjorde jag senast i SnapSeed, toppenbra för att fixa till bilder och visa på iPaden.

https://itunes.apple.com/se/app/snapseed/id439438619?mt=8

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Håller med Dig Lasse,Agoda som inte ens kan visa totalpriset utan försöker låta billigare än dom är. >:(

Gillar inte heller Agoda då precis som du säger att man inte får det riktiga priset direkt. Hotels.com-appen är betydligt trevligare i mina ögon på den punkten.

Det dåliga med Trivago är ju att den inte verkar vara gjord för svenska utan man får bara upp hotel som kostar max 500:-. Sen att man kan ändra till t.ex 500 dollar istället gör väl inte så mycket men det är ju lite idiotiskt.

Nej den verkar vara utvecklad för den Tyska marknaden om man ser till vilka sidor den länkar till men för mig har den funkat bra. Bokar oftast via booking.com då dem aldrig strulat för mig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu