Gäst agmala

agmala på thailandforum

13 inlägg i detta ämne

Sitter nästan dagligen och botaniserar bland alla olika trådar och inlägg som finns här på forumet. Det är bara att konstarera att vi har så väldigt olika åsikter om precis allt; charter, flygstol eller reguljärt,småbarn på flyget, bästa platserna i Thailand, vara på samma ställe hela semestern eller kuska runt på egen hand....för att bara nämna en bråkdel av ämnen jag läst. Har man väl bestämt sig vart man vill vara så måste bästa stranden utnämnas också, för att inte tala om boendet ;)

Har själv inte lagt mig i några diskussioner men har med stor behållning läst väldigt många som gett mig både tankeställare, goda skratt :laughing: och många tips. Tack alla som bidragit till detta, ni är underbara :kla

I januari åker vi på vår tredje resa till Thailand, till Khao Lak och Bayfront Resort. Jan-feb -10 och feb-mar -12 var vi på Kata Beach så nu kände vi att vi ville flytta på oss, inte så långt måhända men ändå.

Ha det gott alla Thailandsvänner :friends:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Sitter nästan dagligen och botaniserar bland alla olika trådar och inlägg som finns här på forumet. Det är bara att konstarera att vi har så väldigt olika åsikter om precis allt; charter, flygstol eller reguljärt,småbarn på flyget, bästa platserna i Thailand, vara på samma ställe hela semestern eller kuska runt på egen hand....för att bara nämna en bråkdel av ämnen jag läst. Har man väl bestämt sig vart man vill vara så måste bästa stranden utnämnas också, för att inte tala om boendet ;)

Har själv inte lagt mig i några diskussioner men har med stor behållning läst väldigt många som gett mig både tankeställare, goda skratt :laughing: och många tips. Tack alla som bidragit till detta, ni är underbara :kla

I januari åker vi på vår tredje resa till Thailand, till Khao Lak och Bayfront Resort. Jan-feb -10 och feb-mar -12 var vi på Kata Beach så nu kände vi att vi ville flytta på oss, inte så långt måhända men ändå.

Ha det gott alla Thailandsvänner :friends:

Ett mycket bra val  Khao Lak är bästa platsen i Thailand

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Låter bra det, öbo :D Ser mycket fram emot vår resa! Ville redan förra gången åka till Khao Lak men sambon ville helst åka till Kata en gång till och eftersom vi skulle fira hans 60-årsdag fick han som han ville.

Har förstått att du äger Scandinavian Corner, är det ett hotell och/eller restaurang?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ni kommer att älska Bayfront, jättemysigt ställe!

:yahoo: Finemang!! Såg så fint ut så vi behövde inte så lång betänketid för att välja detta!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

:viannen_01:

Kul att du kan skratta åt våra inlägg här och hoppas att du kan filtrera och suga åt dig av några bra åsikterna här. Det är väl lite som att massor av folk som sitter på krogen och diskuterar många gånger :)

Khao Lak - Bayfront Resort. Den får du skicka upp bilder på här och berätta hur det var :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skall jag göra,Songkran. Tyvärr får du ha rejält med tålamod för det är fem låååånga månader kvar tills vi åker.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad har thailandsforum med detta forum att göra?

Nog inget. Har nog att gära med att de flesta skriver ibland "thailandforum" och ibland "thailandsforum". Man kan ju annars diskutera vilket är mer korrekt enligt gramatiska regler ... vilket vi kanske gjort någon gång här. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Thailandsforum är ju ett annat forum om Thailand med lite annan inriktning, gemensamt är väl att båda handlar om Thailand.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Givetvis är det som Martin säger, ingenting. Råkade bara få med ett ess för mycket. Hade du tänkt till lite så tror jag du, liksom de andra, förstått att jag syftade på DETTA forum. Ganska knäppt annars att tacka för alla inlägg här om du trodde att jag syftade på ThailandSforum

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tja det var nog ett slint på tangentbordet... de är ju ganska annorlunda

precis som charter och reguljärt...

:D

/Enis

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu