Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
emmbac

Volontärjobb och backpacking Thailand jan-maj 2013

Rekommendera Poster

Okej, tänkte först plugga på distans i Thailand men har nu lite ändrade planer om någon är sugen på att följa med, hela resan eller delar av den! Planen är inte huggen i sten men såhär ser den ut just nu:

Jag vill iväg till Asien januari-maj 2013! Tänkte att jag åker precis i början av året för att volontärjobba på en människorättsorganisation i Khao lak, Thailand! Organisationen heter FED och har en massa bra saker för sig men om någon vill hänga på så behöver man ju inte sysselsätta sig med exakt samma sak, finns många grejer att göra i Khao lak. Jag vill gärna engagera mig i något sådant då jag är socionom och vill få en bra erfarenhet i mitt cv i kombination med äventyr! Iaf, tänkte mig att man stannar där och bygger upp ett liv med jobb, vänner, sol, bad, äventyr, lite fest och helgresor till april nån gång, för att sedan resa runt någon månad tex till andra delar av Thailand, Malaysia, Kambodja eller vad man nu känner för! Jag behöver vara hemma igen till mitten av maj ungefär.

Hur låter detta? Någon som inte är uppbunden med plugg eller jobb som är sugen på något sådant? Eller har du tips på någon liknande organisation någon annanstans? Jag är flexibel! Hör av dig :)

//Emma

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hello!

Sara heter jag, 22 åring från norrland. Jag planerar att fara ner till thai i slutet av jan eller början på feb.. =)

Jag reser själv så det vore kul att hitta någon att resa runt med! Min plan är att vara volontär på ett barnhem i phuket april-augusti så fram tills dess är jag "ledig".

Mejla gärna. saarapersson@live.se

:D lev å må!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×