nilu

"Alko-lås" på mobiler och datorer?!

19 inlägg i detta ämne

Tekniskt möjligt? Ibland önskvärt?  :cool

Ja, någongång har man väl skrivit eller sagt något, under viss påverkan, som kanske inte var vidare uttänkt eller smart. Ibland kan man skönja en viss jargong särskilt under helgerna. Många gånger väldigt kul!!! Synpunkter på detta? Sagt något kul eller mindre kul någongång?  :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tänk om det fanns har ju skickats en del hmmm väldigt intima sms till både fel och rätt person :)

Lätta ditt hjärta  ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hahaha det vågar jag inte :) har även lyckats skicka arga sms som man sedan dagen efter har djup och svår omgest över. Fan så mycket dumt man gjort på fyllan sjukt skulle kunna skriva en bok :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hahaha det vågar jag inte :) har även lyckats skicka arga sms som man sedan dagen efter har djup och svår omgest över. Fan så mycket dumt man gjort på fyllan sjukt skulle kunna skriva en bok :)

Gör det, kan bli en bästsäljare  ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej,

Det finns motsvarande program då du skall lösa en matematisk uppgift på tid, innan du kan logga in.

Varför inte ha följande text på skrivbordsbakgrunden:

OM DU/JAG ÄR PACKAD NU SÅ SKRIV INGET OFFENTLIGT EFTERSOM DU/JAG BARA KOMMER ÅNGRA DET I MORGON. OCH OM DU/JAG ENVISAS MED ATT ÄNDÅ GÖRA DET, SÅ LEV MED DIN ÅGREN I MORRN DITT/MITT PUCKO ;-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Gör det, kan bli en bästsäljare  ;)

555+

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej,

Det finns motsvarande program då du skall lösa en matematisk uppgift på tid, innan du kan logga in.

Varför inte ha följande text på skrivbordsbakgrunden:

OM DU/JAG ÄR PACKAD NU SÅ SKRIV INGET OFFENTLIGT EFTERSOM DU/JAG BARA KOMMER ÅNGRA DET I MORGON. OCH OM DU/JAG ENVISAS MED ATT ÄNDÅ GÖRA DET, SÅ LEV MED DIN ÅGREN I MORRN DITT/MITT PUCKO ;-)

Perfekt! Och lösenordet skall vara hela den röda texten! Rättstavad!!  :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

elglenno,

Du kan väl ge ett smakprov här först. Ett kapitel eller så?! ::)

finns en historia om mig i thailand sprit full nerskiten åkandes på en moppe med en ladieboy som kör klockan 8 på morgonen :) Fick även låna en t-shirt av den/det då min verkat som toa papper och detta skäms jag inte ens att skriva var ju ett tag sen :) Går inte alltid så bra :) Fick även ta med den/det upp på rummet för att pröjsa för skjutsen och tröjan gissa om mina rums kamrater blev glada hahaha kaos

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Sen har vi ju resorna till kos ibiza bulgarien osv :) är ett litet gäng alla har bra jobb osv men på det personliga planet galna :) som färälder skulle jag aldrig i livet släppa iväg mina barn på sånna resor hahaha

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Eftersom jag smuttat på lite vin nu så är det läge att berätta en historia ur mitt liv :P Det är vääääldigt länge sen men den ploppar fortfarande upp bland mina "kära" vänner.

En nyårsafton i ett litet samhälle i Norrland vandrade jag med en kompis efter vägen. Var ganska vingliga. En polisbil stannade och vevade ner rutan. Jag insåg direkt att "loppet var kört". Skulle få tillbringa nyår i finkan!!! Polisen hann inte öppna munnen innan jag drog igång ett riktigt drama: Jag ger mej frivilligt!!! Ni ska inte behöva använda nåt våld!!! Jag förstod att det skulle gå så här (hulkande)! Shit, shit, shit! :ireful1: Vid det här laget hade jag försökt ta mej in i polisbilen, det var ju lika bra att få det gjort. Polisen jobbade dock hårt med att hindra mej från att sätta mig i deras bil. Dom hade alltmer svårt att hålla sig för skratt...Min kompis stod på behörigt avstånd och såg ut att vilja sjunka genom jorden...Polisen famlade efter något mellan framsätena, vilket jag uppfattade på mitt eget sätt: Jag vägrar att blåsa i nån ballong!!! När äntligen polisen fick en syl i vädret...så plockade dom upp en reflex och sa: Vi ville ju bara ge dej den här! Tablå!!! :cr

Nästa dag när jag gick min "tillnyktringspromenad" så tutade det glatt bakom mej. Ni kan ju gissa vilka de var... :tatice_03::JC-hysterical:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Blivit avslängd från en ålands kryssning på åland i enbart handduk streaka på båten :) ett jävla bök att ta sig hem därifrån som tur var lämnade mina kamrater kläder till den finska polisen :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Eftersom jag smuttat på lite vin nu så är det läge att berätta en historia ur mitt liv :P Det är vääääldigt länge sen men den ploppar fortfarande upp bland mina "kära" vänner.

En nyårsafton i ett litet samhälle i Norrland vandrade jag med en kompis efter vägen. Var ganska vingliga. En polisbil stannade och vevade ner rutan. Jag insåg direkt att "loppet var kört". Skulle få tillbringa nyår i finkan!!! Polisen hann inte öppna munnen innan jag drog igång ett riktigt drama: Jag ger mej frivilligt!!! Ni ska inte behöva använda nåt våld!!! Jag förstod att det skulle gå så här (hulkande)! Shit, shit, shit! :ireful1: Vid det här laget hade jag försökt ta mej in i polisbilen, det var ju lika bra att få det gjort. Polisen jobbade dock hårt med att hindra mej från att sätta mig i deras bil. Dom hade alltmer svårt att hålla sig för skratt...Min kompis stod på behörigt avstånd och såg ut att vilja sjunka genom jorden...Polisen famlade efter något mellan framsätena, vilket jag uppfattade på mitt eget sätt: Jag vägrar att blåsa i nån ballong!!! När äntligen polisen fick en syl i vädret...så plockade dom upp en reflex och sa: Vi ville ju bara ge dej den här! Tablå!!! :cr

Nästa dag när jag gick min "tillnyktringspromenad" så tutade det glatt bakom mej. Ni kan ju gissa vilka de var... :tatice_03::JC-hysterical:

:tatice_03::JC_ThankYou: för den storyn!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

5555+ Din kompis råkade inte filma det?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu