Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
maarcus____

Phuket

Rekommendera Poster

Hej!

Efter mycket skit och felbeslut här i livet har jag bestämt mig för en nystart i Thailand. Jag har kontakter där nere som har hjälpt mig med jobb, Det är i Phuket. Nu behöver jag lite tips från någon som vet hur man fixar bästa alternativa boende. Nu snackar vi inget lyxigt men AC, TV och Badrum är det jag behöver. Skulle uppskatta om ni ville hjälpa mig med all möjliga tips :)

Tack så mycket

Its better to have lost love then paint a smile and pretend

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Var i phuket ska du jobba och vad kan du tänka dig att betala för boende per månad?

Hoppas att allt blir bra för dig och lycklig nystart.

Runt Patongområdet är bäst. Ska arbeta på "Den Glade Viking" En Pub/restaurang/lounge. Jag är inte ute efter något extra utan standard bara, så kanske runt 5-8tusen är lagom?

Tack, för att gå vidare måste man förändra? :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag bor i utkanten av Patong på vägen mot Karon. Med motorbike tar det bara nån minut in till Bangla. Jag betalar 7 500 baht i månaden plus el och vatten. För mej brukar det bli max 8 500 baht i månaden totalt.

OM du är intresserad så kan jag ge dej ett telefonnummer till dom som har rummen...

Här har du lite bilder på hur mitt rum ser ut.

http://jimmieboy.blogg.se/2011/october/min-nya-lagenhet-pa-phuket.html

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag bor i utkanten av Patong på vägen mot Karon. Med motorbike tar det bara nån minut in till Bangla. Jag betalar 7 500 baht i månaden plus el och vatten. För mej brukar det bli max 8 500 baht i månaden totalt.

OM du är intresserad så kan jag ge dej ett telefonnummer till dom som har rummen...

Här har du lite bilder på hur mitt rum ser ut.

http://jimmieboy.blogg.se/2011/october/min-nya-lagenhet-pa-phuket.html

Såg bra ut! Vad ligger hyrar på en moped i en månad?

Jag kan gärna ta numret, men tror jag gör så att jag försöker fixa ett boende i förväg där jag kan bo ett par dagar. Då har jag tid att ringa runt på plats?

Hur är det att bo i Phuket då? Jobbar du där nere? :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag bor i utkanten av Patong på vägen mot Karon. Med motorbike tar det bara nån minut in till Bangla. Jag betalar 7 500 baht i månaden plus el och vatten. För mej brukar det bli max 8 500 baht i månaden totalt.

OM du är intresserad så kan jag ge dej ett telefonnummer till dom som har rummen...

Här har du lite bilder på hur mitt rum ser ut.

http://jimmieboy.blogg.se/2011/october/min-nya-lagenhet-pa-phuket.html

Såg bra ut! Vad ligger hyrar på en moped i en månad?

Jag kan gärna ta numret, men tror jag gör så att jag försöker fixa ett boende i förväg där jag kan bo ett par dagar. Då har jag tid att ringa runt på plats?

Hur är det att bo i Phuket då? Jobbar du där nere? :)

Jag betalar 3000 baht i månaden för min Honda Click...

Ja tycker det är bra... =)

Just nu jobbar jag inte får la se om de blir nåt jobb framöver.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag bor i utkanten av Patong på vägen mot Karon. Med motorbike tar det bara nån minut in till Bangla. Jag betalar 7 500 baht i månaden plus el och vatten. För mej brukar det bli max 8 500 baht i månaden totalt.

OM du är intresserad så kan jag ge dej ett telefonnummer till dom som har rummen...

Här har du lite bilder på hur mitt rum ser ut.

http://jimmieboy.blogg.se/2011/october/min-nya-lagenhet-pa-phuket.html

Såg bra ut! Vad ligger hyrar på en moped i en månad?

Jag kan gärna ta numret, men tror jag gör så att jag försöker fixa ett boende i förväg där jag kan bo ett par dagar. Då har jag tid att ringa runt på plats?

Hur är det att bo i Phuket då? Jobbar du där nere? :)

Jag betalar 3000 baht i månaden för min Honda Click...

Ja tycker det är bra... =)

Just nu jobbar jag inte får la se om de blir nåt jobb framöver.

Låter billigt och braa!

Hur går det för dig nu Jimmie?

Resan blev aningen försenad, men nu är allt bokat och klart och jag landrar 25 jan :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×