Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Gäst Ismene

Vad gör du idag....?

Rekommendera Poster

Det är lugnt än så länge men snart är det dags att åka till Naklua och spela innebandy.

Kvällen ägnas åt middag och senare WBA - Tottenham på någon trevlig sportbar.

Så det spelas innebandy i Thailand? Är ni ett gäng svenskar eller finns det thailändare med och spelar?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

Jag sitter och drar ner storleken på PNG-bilder, vilka gör några av mina sajter ganska slöladdade för de med taskig uppkoppling.

I morrn är jag dock ledig och om vädret tillåter åker jag med hund och fru till västkusten och springer lite på den övergivna idrottsanläggningen. Därefter bad och picknick med jordgubbar...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Efter en högst ostrukturerad förmiddag som övergick i eftermiddag tog jag mig i kragen och "tränade till jobbet". Betade av några högar i rasande fart med Dire Straits i lurarna. Tiggde skjuts hem (beckmörkt genom skogen, inga reflexer) och ja, nu sitter man här igen. Denna gången i sällskap av ett glas rött.

:)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har precis fyllt upp tvättbaljan så det skall tvättas.

Tänkte titta på 8:e delen av Bron först, till intagandet av lite föda.

Se'n blir det en stund på beachen.

Kvällen blir stillsam med en bra(förhoppningsvis) film.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu ska vi äta en god frukost. Sedan blir det att gå på julskyltning och  vi avslutar dagen med att gå på bio =)

Julskyltning? Är det så dags? Drick lite glögg och ät några pepparkakor åt mig är du snäll :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Efter en högst ostrukturerad förmiddag som övergick i eftermiddag tog jag mig i kragen och "tränade till jobbet". Betade av några högar i rasande fart med Dire Straits i lurarna. Tiggde skjuts hem (beckmörkt genom skogen, inga reflexer) och ja, nu sitter man här igen. Denna gången i sällskap av ett glas rött.

:)

  Min man är galen i Dire Straits! Ska skvallra om dig   ;)   Själv  surfar jag runt här nu och dricker upp vin som blev kvar efter helgen  ;)  Mysigt! Jo, jag är ledig imorgon....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Efter en högst ostrukturerad förmiddag som övergick i eftermiddag tog jag mig i kragen och "tränade till jobbet". Betade av några högar i rasande fart med Dire Straits i lurarna. Tiggde skjuts hem (beckmörkt genom skogen, inga reflexer) och ja, nu sitter man här igen. Denna gången i sällskap av ett glas rött.

:)

  Min man är galen i Dire Straits! Ska skvallra om dig   ;)   Själv  surfar jag runt här nu och dricker upp vin som blev kvar efter helgen  ;)  Mysigt! Jo, jag är ledig imorgon....

Finns det egentligen någon som inte gillar Dire Straits?!  :o

Denna dagen blev nästan en repris på gårdagen -motionsrundan, ville undvika att få ett träd i skallen (onödigt nu precis innan man ska iväg på semester). Har packat en hel del idag före jag åter igen helt frivilligt åkte till jobbet och nu sitter man här igen i väntan på att maten ska bli färdig. Vrålhungrig, har inte ätit sedan frukost.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu måste jag verkligen strukturera upp de 2 sista dagarna innan avresa och sluta "flumma" omkring, haha! Men det borde lösa sig eftersom det i dag flyger en miljard fjärilar i min magen :D Så jag ska packa i dag...packa och väga väskor!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Varit nere vid stugan i Varberg och kollat läget efter orkanen i går kväll. Presenningen över båten helt söndertrasad, i övrigt en massa nedblåsta trädgrenar. Så nu blir det till att åka och köpa en ny presenning...

Hasse

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

Jag har haft två intervjuer, eller snarare "bollat idéer" med två som intresserar sig för att börja jobba med oss. En på plats i Thailand (beträffande eventuella frilansuppdrag) och en utomlands via Skype (för eventuell anställning). Det kändes uppriktigt mycket bra i båda fallen. :dan

Efter det såg jag Scream 4 med frugan. Vilket jäkla skräp! :o

Ps. Jag älskar (bra) skräckfilm och gillade även ettan och tvåan.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Somnade på soffan igår så man var uppe där vid 04 tiden  :(

Ska kolla igenom vad som kanske ska ingå i packningen & sen blir det iväg att göra nåt åt trollrufset på skallen =)

Lär somna ovaggad ikväll =) men kanske lika bra att hålla den här rytmen då vi avreser vid 14-tiden på fredag & kanske lättare söver på planet  :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×