Gäst Ismene

Vad gör du idag....?

4 300 inlägg i detta ämne

Skjuts av ett styck barn som ska till skolan, sen ringa veterinären direkt för att få en tid till lillkatten.

Mocka skit och röja köket står på programmet idag, och ta en ridtur förstås.

Ismene

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Pelle,

En "besynnerlig" och kanske personlig fråga. Jag gissar att man blir ganska "trött" efter en dag med ett sådant uppenbart koncentrationskrävande och anvarsfullt yrke?!

Är det lätt att "lämna jobbet" när arbetsdagen är över? Du behöver självklart inte svara, jag är bara lite nyfiken (och okunnig).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Är ledig. Blir en långpromenad med grannens stövare och sen måste jag tvätta bilen (som ser för jäklig ut eftersom vi har 5 km lerig grusväg till vårt hus).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Arbetsveckan avklarad!! Nu är jag ledig till måndag kl 15 :dan

Eller ledig och ledig... Huset fullt av jägare hela helgen men det är bara kul :laugh:

Nu ska hundarna ut i skogen en sväng!

Ha en härlig helg alla TF vänner!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Väntar på min vita fina 4S  :dan

Jag måste vänta i en månad till innan den kommer till Thailand :/

:( Kan du inte beställa en från Applestore som levereras dit? Priserna brukar ju inte skilja så mycket...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej,

Jag och frugan har varit på gymet och styrketränat.

Nu jobb på kontoret. Skall uppdatera flera sajter och nyhetsblogga. Har haft en svacka i arbetslusten, men nu är jag taggad igen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Idag har jag träning på förmiddagen, sen har klubben KM i helgen och jag är involverad så ikväll blir det att få ut de definitiva startlistorna och dra ut alla protokoll så det är klart till imorgon.

Om Gubben är hemma skapligt och INTE har nåt annat för sig kanske vi hämtar hem båten, den är åtminstone uppdragen på land (till skillnad från förra året....) och ska således bara hem.

Ismene

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

I dag blir det AW det är FALCONs JULÖLs premiär då kommer Tomten :chwi  med häst å vagn,

Å då släpps ölen på restaurangerna.

Det är väl det mest jul nära jag kommer då jag åker om 11dagar å inte e tbx förrän i februari  :dan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu