Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
vill-till-solen

Resekompis till Phuket Mars 2012

Rekommendera Poster

Hello hello!

Jag har siktat in mig på Phuket eller Krabi i Mars 2012.

Inget är bokat än, för jag har ingen lust att åka ner o sitta där ensam i 2 veckor. =P

Nån som ska dit eller har lust o haka på?

=)

Hej vet att det kanske är lite sent ute nu eftersom det är februari. Har du hittat någon att åka med annars är jag intresserad är en 28 årig tjej som längtar till värmen men ingen av mina vänner har råd eller kan just nu. Vore kul om du hörde av dig =)

Hej! Jag är en 29:årig grabb som precis köpt en flygstol till Phuket. Ankommer 11 mars och stannar i två veckor innan jag reser vidare. Har inte bokat boende än men håller nog till runt Kata Beach och rör mig sen utåt på utflykter. Reser själv men det kan ju vara kul att ha planerat saker med någon redan innan jag kommer ner. Hör av er om ni befinner er i närheten :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst ola med b

Oj, nu har "Jimpan" fått konkurrens.  ;)

Ja,det var ju inte bra. Fast när han visar sin moppe är han nog number one  :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst ola med b

Oj, nu har "Jimpan" fått konkurrens.  ;)

Ja,det var ju inte bra. Fast när han visar sin moppe är han nog number one  :)

Hette det inte motorbike? ;)

Så var det ja :)  SOLLY

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Oj, nu har "Jimpan" fått konkurrens.  ;)

Ja,det var ju inte bra. Fast när han visar sin moppe är han nog number one  :)

Haha!  :D Men han har ju äntligen skaffat sig en tjej så det kan ju bli svårt. Lanta kommer han nog aldrig ta någon av donnorna till i alla fall  :laugh:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Oj, nu har "Jimpan" fått konkurrens.  ;)

Ja,det var ju inte bra. Fast när han visar sin moppe är han nog number one  :)

Haha!  :D Men han har ju äntligen skaffat sig en tjej så det kan ju bli svårt. Lanta kommer han nog aldrig ta någon av donnorna till i alla fall  :laugh:

Skaffat sej tjej är la att ta i... Skaffat mej en som ja tycker om kanske.. Men vi är bara vänner i vilket fall som helst...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Oj, nu har "Jimpan" fått konkurrens.  ;)

Ja,det var ju inte bra. Fast när han visar sin moppe är han nog number one  :)

555+ "Hej jag heter Jimmie och jag har en fin motorbike... Vill du hänga med hem till mej? ;) "

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tjenare,

Ska till Thailand.. dock blir det en kombination av plugga, träna och "löka" :)

Drar ner i mitten av feb.. första BKK typ 2 v sen drar det sig förmodligen söderut.. eller mot Jomtien eller nått.

Öppen för förslag.

Du eller någon annan som läser detta och vill ses och bolla ideér osv här gärna av dig till mig.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tjenare,

Ska till Thailand.. dock blir det en kombination av plugga, träna och "löka" :)

Drar ner i mitten av feb.. första BKK typ 2 v sen drar det sig förmodligen söderut.. eller mot Jomtien eller nått.

Öppen för förslag.

Du eller någon annan som läser detta och vill ses och bolla ideér osv här gärna av dig till mig.

Va händer i jomtien då?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tja, vet inte har bara fått det på huvvet.. hittade något liknande lanta learning centre som fanns där..

Kan ju vara juste att träffa fler som också studerar på distans så att säga.

Har ett också ett par vänner i "Bang-Cock" (?) som ska hjälpa mig att lägga upp en plan för vistelsen.

Ska stanna slutet på feb till mitten av juni, som planen ser ut nu...

Kan nog inte fara o flänga för mycket då jag har studier att göra.

Jimmie har du eller någon annan här några bra tips och ideér osv så tveka inte att höra av dig.

Jag ska plugga på distans via NTI-skolan och kan likaväl vara i Thailand som i kalla Svea.

Mvh Johan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tja, vet inte har bara fått det på huvvet.. hittade något liknande lanta learning centre som fanns där..

Kan ju vara juste att träffa fler som också studerar på distans så att säga.

Har ett också ett par vänner i "Bang-Cock" (?) som ska hjälpa mig att lägga upp en plan för vistelsen.

Ska stanna slutet på feb till mitten av juni, som planen ser ut nu...

Kan nog inte fara o flänga för mycket då jag har studier att göra.

Jimmie har du eller någon annan här några bra tips och ideér osv så tveka inte att höra av dig.

Jag ska plugga på distans via NTI-skolan och kan likaväl vara i Thailand som i kalla Svea.

Mvh Johan

Får man fråga vad du hade tänkt plugga?

Jag var/är själv sugen på att dra ner och plugga thailändska på Lanta. Men det får vänta ett tag, då jag studerar på yrkeshögskola i Sverige just nu och blir klar i december.

Vad söker du för slags ställe att studera på? Vill du ha lugn och ro? Mycket festande och folk i rörelse?

Måste du ha ett "learning centre"?

Många faktorer spelar in vid val av ställe :) Lycka till dock!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej jag åker ensam till thailand 21mars-20april, så det vore kul att mötas upp och resa runt lite tillsammans. Jag har flyg till krabi men inget hotell bokat.

Fredrik kristoffersson från örebro så leta upp mej på fejan eller f.k@live.se maila så hörs vi mer där!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi är 3 festliga och sköna grabbar från gbg/örebro på 28 och 27 bast som åker till Phuket på sön 26 feb till 18 mars. Vi har inte planerat så mycket men kommer bli en jäkla massa festande :). Kommer sikta in oss på att åka på full moon party den 8e mars i koh pangan. Nån som är sugen på mötas upp o festa nån dag i phuket lr koh pangan så hör gärna av er här eller på andraoz85@gmail.com

//Andy

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi är 3 festliga och sköna grabbar från gbg/örebro på 28 och 27 bast som åker till Phuket på sön 26 feb till 18 mars. Vi har inte planerat så mycket men kommer bli en jäkla massa festande :). Kommer sikta in oss på att åka på full moon party den 8e mars i koh pangan. Nån som är sugen på mötas upp o festa nån dag i phuket lr koh pangan så hör gärna av er här eller på andraoz85@gmail.com

//Andy

Jag hänger gärna med ut och festar nån kväll :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hejsan

Jag är en kille från Göteborg som också tänker sticka själv till Thailand runt V11-V12. Har inte bestämt vart ännu men de flesta billiga flygstolar just nu verkar vara till Phuket, sen får vi se vart man tar vägen om man inte trivs där.

Jag hade tyckt det varit riktigt kul att träffa någon/några andra där och gå ut o ta en öl eller göra något ihop (utflykt, party, öppen för förslag)

Skriv en rad här om du vill/känner för det

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej hej!

Jag åker med far som är en relativt tråkig människa, som gillar att sova på nätterna som för han börjar vid 21. Och läsa böcker hela dagarna.

Jag är ganska tvärtom, sitta stilla är inte riktigt min starka sida. Sova kan man göra dagen efter är lite mitt motto. Tycker även det är sjukt rolig att dra på utflykter.

Så jag hookar gärna upp med någon skön människa som gillar lite fart medan jag är där nere!

Jag är kille, 20år, tjock, full, över social, alltid glad och ganska efterbliven ;). Jag åker ner nästa onsdag (14) och är nere i 2v. Vi landar i krabi men kommer köra en liten tour från krabi till patong.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Gött...hittade en billig flygstol ikväll - sticker på måndag förmiddag till Phuket (sen får vi se vart jag tar vägen)

Skicka ett PM eller ring () om du också är på plats och vill gå ut och käka/ta en öl/party or whatever...

/Thomas

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
På 2012-03-10 på 01:12, Tiffa säger:

Gött...hittade en billig flygstol ikväll - sticker på måndag förmiddag till Phuket (sen får vi se vart jag tar vägen)

Skicka ett PM eller ring () om du också är på plats och vill gå ut och käka/ta en öl/party or whatever...

/Thomas

Skicka iväg ett mail eller adda på "boken"  jimmieboygbg@hotmail.com eller ring +66859175909 (thainummer) så kan vi hitta på nåt...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×