Cimon

Fullmoon party

9 inlägg i detta ämne

Upptäckte nyss att jag kommer att vara på plats den 26/1 då det är party...dessutom är det min födelsedag...uj,uj... :o

Nån som har ett tips på ett boende typ 2 eller 3 stärnigt på gångavstånd? Är det risk för fullbokat på färjorna från ön närmaste dagarna efteråt? Kanske läge att boka återresan redan nu?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Upptäckte nyss att jag kommer att vara på plats den 26/1 då det är party...dessutom är det min födelsedag...uj,uj... :o

Nån som har ett tips på ett boende typ 2 eller 3 stärnigt på gångavstånd? Är det risk för fullbokat på färjorna från ön närmaste dagarna efteråt? Kanske läge att boka återresan redan nu?

jag har inte förbokat färjan någon gång går det ens? men proppat med folk och långa köer har jag varit med om.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vill du åka Seatran discovery så är det risk att det blir fullbokat men kan du åka med vilken skitbåt som helst är det lugnt...

Varför gångavstånd? Jag hade då aldrig viljat bo vid Haad Rin under fullmoon iaf. Jag har alltid bott på Salad beach under fullmoon. Hotellet fixar transport dit och sen kan du själv välja när du vill åka tillbaka.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vill du åka Seatran discovery så är det risk att det blir fullbokat men kan du åka med vilken skitbåt som helst är det lugnt...

Varför gångavstånd? Jag hade då aldrig viljat bo vid Haad Rin under fullmoon iaf. Jag har alltid bott på Salad beach under fullmoon. Hotellet fixar transport dit och sen kan du själv välja när du vill åka tillbaka.

Har kollat en del på boenden på Haad Rin och mycket är fullt redan. Tror det är vettigt som du föreslår att bo nån annanstans.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har kollat en del på boenden på Haad Rin och mycket är fullt redan. Tror det är vettigt som du föreslår att bo nån annanstans.

På Andra stränder märker man knappt av att det är tusentals människor å festar..

Ao Chalok på norra Phangan är oxå ett bra alternativ =)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu