Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Endoo

Endoos officiella Hej!.

Rekommendera Poster

Luktar som det är en 60-talist dominans här på forumet  ;D

Heja alla 60-talister.....(och 70-talister, och 80-talister, och 50-talister osv.....)  :glad

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Min man är 25 säger han, men han har fyllt det 17 gånger. Man är inte äldre än vad man känner sig.

Klockrent  ;);D

Då har vi snart 2 som är 25 här på forumet  ::)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Själv är jag ju bara 14 (om man liksom byter plats på siffrorna) ;D.

Tycker det här med ålder inte alls är något att fixera sig vid (lika lite som en del som blir tokiga av att få några gråa hårstrån - grått hår är ju ursnyggt!)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Själv är jag ju bara 14 (om man liksom byter plats på siffrorna) ;D.

Va bra att man kan göra så. Då är jag helt plötsligt bara två år äldre än dig...

Hasse

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Trodde jag tillhörde några få i övre åldersgruppen. Jag fyller 40 i höst och ger mannen hintar om att jag vill åka till värmen då.

Jag tillhör kontrollfreaken som målar upp värsta tänkbara scenario, endast för att bli positivt överraskad.

Fyller samma lika i höst och jag SKA vara i Thailand då har jag bestämt mig för... :wit

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Fyller samma lika i höst och jag SKA vara i Thailand då har jag bestämt mig för... :wit

Ja värre saker än att fylla 40 i Thailand kan man ju uppleva  ;D! Hoppas att din man tycker att dykvattnet i Thailand är lika fantastiskt som i Egypten då...  ;)

Mea (som inte för sitt liv begriper hur f*n man bara får in delar av citat i meddelandet!!!!!!!!!!!!!!! Blir galen!)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Egypten blir det inte. Alla slags arabländer är uteslutet. Det främsta kriteriet är att det är bra fiskevatten. Helt fel period för en värmeälskare att fylla år vädermässigt. Monsuner i Västindien och ostadigt i Asien.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Fyller samma lika i höst och jag SKA vara i Thailand då har jag bestämt mig för... :wit

Ja värre saker än att fylla 40 i Thailand kan man ju uppleva  ;D! Hoppas att din man tycker att dykvattnet i Thailand är lika fantastiskt som i Egypten då...  ;)

Mea (som inte för sitt liv begriper hur f*n man bara får in delar av citat i meddelandet!!!!!!!!!!!!!!! Blir galen!)

Dykvattnet i Egypten eller Röda Havet överhuvudtaget går knappt att jämföra med något annat.

Helt fantastiskt !!!    :sun

Brukar åka ganska ofta till Egypten.

Varför är alla så negativa över att åka till ett arabland ?

Det beror ju helt på i vilken ände eller i vilken ort man ska till.

Nu råkar vi ha egyptiska vänner i Sharm el Sheikh som vi brukar hälsa på.

Men vi har även rest på egen hand och man får ju ta seden dit man kommer.

Jag har aldrig haft några större problem...

Reste redan runt som 19-åring bland araber...blond, dum och blåögd. 2 månader.

Mitt ute i öknen....men man tror ju att inget ska hända.

I Israel hade jag bara problem med ett par judar som stängde in oss (mig och mina 3 reskompisar) på en militärbas...men vi lyckades fly.

Men i det stora hela är jag rätt näjd med araber...

T o m med min mammas ex-man från Kairo...  ;):D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Var tror du det är solsäkrast 22 Oktober?

På månen regnar det sällan, lång och dyr resa oxo,, I thailand är det väl skrast att åka till...

1. Bangkok

2. Koh Chang

...vid den tidpunken för att minimera regnrisken. Detta enligt statistik som jag har nördigt bra koll på  :D:cr

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Egypten blir det inte. Alla slags arabländer är uteslutet. Det främsta kriteriet är att det är bra fiskevatten. Helt fel period för en värmeälskare att fylla år vädermässigt. Monsuner i Västindien och ostadigt i Asien.

Jag har inte varit i Egypten men har nära å kära som varit där. deras slutsats. Kul att ha sett pyramiderna, kul att titta på balla byggnader och shoppa lite typ. Annars, ät sandoch se glad ut, nej tack  :)

Dyker man är det som sagt en annan femma.

Har själv varit i Tunisien och åkte runt i hela landet från öknen i söder till till norrd-östra kusten. Kul upplevelse men är inte alls intresserad att åka dit igen.

Hur MEA lyckas med sina avslade skalade "quotes" är ett mysterium  ;D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Pratar vi "arab-länder" här?

Efter ett par år som dotter till en FN-arbetande fader har jag en del åsikter om "arab-länder". Jag vill däremot inte generalisera men om man jämför Israel, Libanon, Egypten och Jordanien så vill jag helst bo i Israel..(vid Röda Havet).

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×