Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Mooak

Sawadee Krap

Rekommendera Poster

Hejsan! Jag är en kille på 17 år som iofs har vistats på det här forumet en bra stund men mest tjuvläst! Nu kanske det är dax att börja skriva också...

Jag har haft turen att få vistats en hel del i Thailand, närmare bestämt varje år sedan jag var 3 år gammal. Det är ju svårt att inte älska Thailand! Framförallt är det klimatet och att alla är så trevliga som lockar..

Jag funderar på att lära mig Thai i Thailand när jag har tagit studenten, troligtvis i/på Koh Lanta.. När/om jag lär mig Thai så kommer jag göra någon resa ut mot landsbygden i Thailand med andra ord delar av Thailand som jag är helt främmande till! Och förhoppningsvis lära mig lite av en ny kultur.. :) 

Förutom Thailand då, så är jag väldigt sportintresserad och följer både Hockey och Fotboll väldigt noga!

MVH

Andreas

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Låter superhärligt Andreas! :). Det e så jag hoppas min lille "påg" ska känna när han blir stor ;) Han var 1,5 år första gången vi åkte och hade jag bara haft lite bättre ekonomi så hade vi oxå åkt varje år, men 2 gånger till Thailand på 5 år får man väl va ganska så tacksam för :D. Ha det bäst!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×