Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
whyyou

10.000 m-klubben

Rekommendera Poster

På ett sånt här forum med så många som flyger både långt och högt så borde det väl vara flera som är medlemmar i 10.000 m-klubben. Eller?

Hörde just att Dogge Doggelito är medlem i klubben.

Kanske är en känslig fråga. Vet inte om man kan posta anonymt. Hur som helst låt höra hur det ligger till.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst r1000

På ett sånt här forum med så många som flyger både långt och högt så borde det väl vara flera som är medlemmar i 10.000 m-klubben. Eller?

Hörde just att Dogge Doggelito är medlem i klubben.

Kanske är en känslig fråga. Vet inte om man kan posta anonymt. Hur som helst låt höra hur det ligger till.

Lite märkligt att ha så stort intresse för andras sexuella uppleveleser. Tur att vi inte alla är lika  :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

På ett sånt här forum med så många som flyger både långt och högt så borde det väl vara flera som är medlemmar i 10.000 m-klubben. Eller?

Hörde just att Dogge Doggelito är medlem i klubben.

Kanske är en känslig fråga. Vet inte om man kan posta anonymt. Hur som helst låt höra hur det ligger till.

Man är nog för gammal,,,, men hur f#n får dom till det ???

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

De flesta unga är (någorlunda) smala och smidiga. Är man femtio plus anses medlemskapet som en extraordinär bedrift och man hamnar i Tiotusenmetersklubben Platina.

::)

:JC_goodpost::JC-hysterical:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

någon som vet om man får ett platinakort om man har haft självsex på 10 tusen meter

Jag har hört att man får en toarulle, eventuellt endast en servett plus en bister min från personalen.

Beror det på att det finns kamera på muggen eller för att personalen hade velat vara med? ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

någon som vet om man får ett platinakort om man har haft självsex på 10 tusen meter

Jag har hört att man får en toarulle, eventuellt endast en servett plus en bister min från personalen.

Beror det på att det finns kamera på muggen eller för att personalen hade velat vara med? ;)

Haha den bilden du målar upp nu är långt ifrån behaglig ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det er en fysisk umulighet i å bli medlem i "klubben" fordi at den obligatoriske sigaretten etter en "medlems-innvielse" er forbudt. 

Jag kan upplysa dig att du har fullständigt fel och då talar jag om den rökfria delen av kabinen på den tiden rökning var tillåten inom vissa sektioner. Nog sagt!

Göran

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

till hör ni 10.000 klubben som skrivit här ? :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :naunej det tro jag inte  evt så skulle det var ett önske mål eller fantasi  slut på sitat ... :kiss:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

till hör ni 10.000 klubben som skrivit här ? :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :naunej det tro jag inte  evt så skulle det var ett önske mål eller fantasi  slut på sitat ... :kiss:

Inte ens en dröm :cr

Men jag har iallafall vi en resa sett ett yngre par som smidigt slank iväg från sina platser in på samma toa när det flesta andra sov.

Men de kanske bara ville vara för sig själva ett tag :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Men jag har iallafall vi en resa sett ett yngre par som smidigt slank iväg från sina platser in på samma toa när det flesta andra sov.

Men de kanske bara ville vara för sig själva ett tag :D

Det är trots allt bättre att dom slinker iväg på toa än att dom försöker sig på en "under-filten-variant" och tror att ingen ser... Men det kanske är så man intjänar rejält med bonuspoäng i 10-tusen-m-klubben?!  ::)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Inte ens en dröm :cr

Men jag har iallafall vi en resa sett ett yngre par som smidigt slank iväg från sina platser in på samma toa när det flesta andra sov.

Men de kanske bara ville vara för sig själva ett tag :D

[/quote

till hör ni 10.000 klubben som skrivit här ? :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :naunej det tro jag inte  evt så skulle det var ett önske mål eller fantasi  slut på sitat ... :kiss:

Inte ens en dröm :cr

Men jag har iallafall vi en resa sett ett yngre par som smidigt slank iväg från sina platser in på samma toa när det flesta andra sov.

Men de kanske bara ville vara för sig själva ett tag :D

ska fråga frun om vi ska gör det under filten  :laugh: :laugh: :laugh:

vaktis    :kiss:  ja drömma det kan man få  :laugh:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×