Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
ReGGae

"Processed application has been handed over to TNT"

Rekommendera Poster

Processed application has been handed over to TNT , står det på min tjejs visa-tracking nu. Hon fick även något sms på thai som det stod typ att om 2 dagar kan ni hämta ut passet hos TNT eller något liknande, och att man skulle kontakta dom. Hennes översättning kanske inte var 100% så jag undrar om någon här vet vad TNT är och vad som ska göras? ska jag bara vänta på tills det dimper ner i posten? på visa-centret i BKK tog dom våran hemadress och sa att visumet skickas hit, men alla mina vänner har ju fått hämta ut det i phuket-town. Så är lite förvirrad nu, om någon kan ge mig klarhet i det hela så vore jag tacksam=)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

TNT är ju ett fraktbolag som UPS, Fedex och liknande. Kan det vara så att dem skickar med dem och vill göra er uppmärksamma på att det gått iväg?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

TNT är ju ett fraktbolag som UPS, Fedex och liknande. Kan det vara så att dem skickar med dem och vill göra er uppmärksamma på att det gått iväg?

Jo det verkar som så, såg att jag hade fått något standardsvar på mailen från Vfsglobal, "passport has been deliveried by TNT for faster blablabla"" .

Men jag fattar inte om jag bara ska vänta på det nu eller om man måste kontakta dom och hämta ut det själv. Fick ju något kvitto att visa upp vid uthämtning men samtidigt så sa dom att det skickas till hemadressen:S .

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×