Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Martin

"En idiot på resa" på SVT och SVTplay

Rekommendera Poster

Hej alla,

Även om detta är inte ett program om Thailand, så tycker jag man fick sig några bra skratt. Killen är så himla negativ, men på ett roligt sätt. Ett annorlunda reseprogram som går på SVT.

Går en gång i veckan och två avsnitt har redan varit. Ett behandlade Kina (kinesiska muren) och det andra Indien samt Taj Mahal

Komikern Ricky Gervais ska skicka sin vän, Karl Pilkington runt jorden.

På SVT Play:

introduktion (kanske inte så intressant): länk

avsnitt 1: länk

avsnitt 2: länk

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej alla,

Även om detta är inte ett program om Thailand, så tycker jag man fick sig några bra skratt. Killen är så himla negativ, men på ett roligt sätt. Ett annorlunda reseprogram som går på SVT.

Går en gång i veckan och två avsnitt har redan varit. Ett behandlade Kina (kinesiska muren) och det andra Indien samt Taj Mahal

Komikern Ricky Gervais ska skicka sin vän, Karl Pilkington runt jorden.

Fantastiskt kul program!! Man riktigt ser hur dåligt han mår ibland  :dan

På SVT Play:

introduktion (kanske inte så intressant): länk

avsnitt 1: länk

avsnitt 2: länk

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Blir ju en andra säsong också.

Kan vara det bästa reseprogrammet någonsin.

Karl Pilkington kan vara den roligaste personen någonsin och det bästa är att han verkligen är så där det är inte bara spelat.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Blir ju en andra säsong också.

Kan vara det bästa reseprogrammet någonsin.

Karl Pilkington kan vara den roligaste personen någonsin och det bästa är att han verkligen är så där det är inte bara spelat.

Kan rekommendera alla här att ladda hem "The Ricky Gervais Show" - podcast som dom gjort animerad - för att få liet mer kött på benen om Karl Pilkington. Älskar "An Idiot Abroad" men hade jag inte vetat vem han var innan hade det inte varit hälften så bra

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

kanske det blir Thailand också?

Tror inte det, då det skall vara "World's Seven Wonders".

Jeg må nok skuffe dere litt. For det blir et kombinert Thailand / Australia avsnitt. Jeg så det igår.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Blev nyfiken och tittade på programmet. Såg när han åkte till Bangkok - Sanslöst roligt:) Och nog finns det en del igenkänningsfaktorer när man tänker på situationer som man utsatt sig för, men inte vetat något om :P

Skönt med en motpol till allehanda flåshurtiga reportrar på resa!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag håller precis på och laddar hem den första säsongen som jag tänkte beta av först.

Över 9 Gb då det är 720p HDTV, lär ta en stund då det bara är 3 st som seedar. Går f.n. ner i ca. 30-40 kB/s Tur man inte har bråttom.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×