Blixt84

Kurs i bankomat

34 inlägg i detta ämne

När jag först såg namnet på tråden "Kurs i Bankomat" tänkte jag att nu har någon gjort en lathund för var/när/hur man får ut pengar i bankomater till lägsta pris i Thailand. En kurs i ämnet bankomatkunskap helt enkelt  :D

Med tanke på alla trådar med frågor i detta ämne här på forumet, så hade det väl inte varit en omöjlighet?      :cool

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

När jag först såg namnet på tråden "Kurs i Bankomat" tänkte jag att nu har någon gjort en lathund för var/när/hur man får ut pengar i bankomater till lägsta pris i Thailand. En kurs i ämnet bankomatkunskap helt enkelt  :D

Med tanke på alla trådar med frågor i detta ämne här på forumet, så hade det väl inte varit en omöjlighet?      :cool

555 :D Det var precis min tanke oxå.. Det tog ett tag innan ja fatta att det var växelkursen dom menade :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

4.43 när alla luriga avgifter är betalda. Kasikorn bank ATM i Patong 110608. Tog ut 5 000 badisar med ICA-kort.

Officiell kurs 4.76. Tjuvar!!

Kanske du svarade "ja" på frågan om du godkände bankens växelkurs. Då blir det dyrt :(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Inte omöjligt att jag (utan att vara medveten om det) svarade ja och därmed accepterade Kasikorn Bank's usla affärsförslag. Jag har hur som helst slutatanvända deras ATM'er. Kursen hos AEON (110610) i Central Festival var 4,90, vänder mig dit istället. Får helt enkelt planera mina uttag bättre.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu