Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
zackeboy123

glädjeflickor

Rekommendera Poster

blir inget bus, har en diskution med en vän , moral predikaren ???

Det framgick inte av din fråga att det bara var en diskussion med en vän. Är ingen moralpredikare, tycker mest synd om de prostituerade tjejerna. Sorry, ska inte lägga mig i mer.  :-\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

blir inget bus, har en diskution med en vän , moral predikaren ???

Det framgick inte av din fråga att det bara var en diskussion med en vän. Är ingen moralpredikare, tycker mest synd om de prostituerade tjejerna. Sorry, ska inte lägga mig i mer.  :-\

Varför e de synd om dem?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

blir inget bus, har en diskution med en vän , moral predikaren ???

Det framgick inte av din fråga att det bara var en diskussion med en vän. Är ingen moralpredikare, tycker mest synd om de prostituerade tjejerna. Sorry, ska inte lägga mig i mer.  :-\

Varför e de synd om dem?

Den diskussionen ska vi nog inte ta i den här tråden, då blir den väldigt låååång...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

blir inget bus, har en diskution med en vän , moral predikaren ???

Nje ... detta är ett forum med en hel del personer som inte ör intresserade av just det ämnet, samt en hel del familjer. Vi vill inte ge/ha tips/diskussioner som främjar prostitution i Thailand. Det finns säkert andra sidor som diskuterar detta flitigt och en del personer klappar varandra på ryggen ...

Men helt klart kan vi tips om att prositutionen verkar inte alls lika utbredd i Kamala, i alla fall synlig prositution, som i Patong.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Alla är till salu, överallt, alltså inte bara i Thailand, bara priset är det rätta.

Den som söker den finner.

Bruka tillbringa 1 vecka om året i Pattaya, störs eller berörs inte alls av prostitutionen, visst finns den likväl som på Phuket eller Samui men allt är upp till var och en.

För en tusenbatting kan du få en hel del, bl.a. syfilis eller med lite tur aids, ja på köpet alltså - dumhuvud.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

blir inget bus, har en diskution med en vän , moral predikaren ???

Nje ... detta är ett forum med en hel del personer som inte ör intresserade av just det ämnet, samt en hel del familjer. Vi vill inte ge/ha tips/diskussioner som främjar prostitution i Thailand. Det finns säkert andra sidor som diskuterar detta flitigt och en del personer klappar varandra på ryggen ...

Men helt klart kan vi tips om att prositutionen verkar inte alls lika utbredd i Kamala, i alla fall synlig prositution, som i Patong.

En diskussion om prostitution som finns mer eller mindre överallt i Thailand måste väl inte främja prostitution?

Men detta är kanske ett thaiforum där man ska blunda för allt negativt och endast berätta om det som är positivt i Thailand för det finns ju en hel del personer samt familjer som inte är intresserade av det. Ett mer inskränkt och omoget resonemang får man nog tyvärr leta efter.

Låter mer som ett forum om Nordkorea och nåde den som yttrar något negativt då blir det dödsstraff. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

EEn diskussion om prostitution som finns mer eller mindre överallt i Thailand måste väl inte främja prostitution?

Men detta är kanske ett thaiforum där man ska blunda för allt negativt och endast berätta om det som är positivt i Thailand för det finns ju en hel del personer samt familjer som inte är intresserade av det. Ett mer inskränkt och omoget resonemang får man nog tyvärr leta efter.

Låter mer som ett forum om Nordkorea och nåde den som yttrar något negativt då blir det dödsstraff.

Kanske dags att läsa vad jag skrev och sedan svara med gnäll och kritik mot något som inte skrivits? Vänd inte det jag har skrivit till något annat ...

Har inte sagt att diskussioner om prostitution är inte passande här utan jag har tydligt uttryckt att diskussioner som främjar prostitution inte passar in här och stöds inte av mig, som administrator. Diskussioner som tar fram information var det är bäst att leta, vad man skall betala mm. anser jag inte passande här. Gör du det?

Säger dock inte att trådskaparen ville diskutera just sådant, men ville allmänt upplysa om detta för att klargöra ståndpunkten. Trådar om prositution har en tendens att spåra ut ibland ...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×