Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
zzpac

Studera på distans från Thailand

Rekommendera Poster

Hej,

Jag har en nästan helt ny Honda click till salu för 44000 bath den har endast åkt ca 2000km. Vi är 3 vänner som köpt en varsin honda click när vi kom ner till thailand eftersom vi ska vara här i 6 månader, men en av oss var tvungen att åka hem tidigare pga personliga skäl så därför är hans Honda click nu till salu. Kan även hyra ut den för 3500/ månad om intresse finns. Den finns i Phuket.

Med vänliga hälsningar

Alex

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

Jag har en nästan helt ny Honda click till salu för 44000 bath den har endast åkt ca 2000km. Vi är 3 vänner som köpt en varsin honda click när vi kom ner till thailand eftersom vi ska vara här i 6 månader, men en av oss var tvungen att åka hem tidigare pga personliga skäl så därför är hans Honda click nu till salu. Kan även hyra ut den för 3500/ månad om intresse finns. Den finns i Phuket.

Med vänliga hälsningar

Alex

44? är inte det lite saftigt? du får ju en ny för 46-47.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

tänk på att visaruns kostar en del, och att man efter mars ska batala för visat.. så det gäller isåfall att hålla i slantarna. en singha kostar ute 50-70 tbh, men köper du i affären så ca 35-40 tbh

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

Jag har en nästan helt ny Honda click till salu för 44000 bath den har endast åkt ca 2000km. Vi är 3 vänner som köpt en varsin honda click när vi kom ner till thailand eftersom vi ska vara här i 6 månader, men en av oss var tvungen att åka hem tidigare pga personliga skäl så därför är hans Honda click nu till salu. Kan även hyra ut den för 3500/ månad om intresse finns. Den finns i Phuket.

Med vänliga hälsningar

Alex

44? är inte det lite saftigt? du får ju en ny för 46-47.

Hej!

Den är i princip ny och servad regelbundet, 46-47? har kollat dem flesta honda butiker i phuket dem ligger på 50 000 nya överallt i phuket?

Men det har gått 2-3 månader nu så jag sänker priset till 37 000 bath

Mvh

Alex

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×