Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
mippson

Job2Do "turnéplan"?

Rekommendera Poster

Jisses! Det ligger ju alldeles bredvid där jag bor! Sen får man "frige" en drink också. Ska bli spännande att se vart den tar vägen 

Då hoppas jag att vi syns imorgon

Aaaargh - sluta! Jag går sönder av avundsjuka!  ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan bara meddela att det är ett jävla tryck här nu! Ingen Job ännu men det blir väl.. :dan

Nu sög det till i Thai-tarmen ordentligt. Har aldrig sett dem men vill!

Åååh, samma här! Har bara sett dem en gång: Koh Phayam på juldagen 2011, men oj vilken spelning...! Tre timmar non-stop - och så fick jag ju säga hej till Mr Job himself...  ;) Nu är jag så avis på dig Plexus!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

För dom som är i närheten av Rawai/Nai Harn så kan jag meddela att ett stort reggaeparty med Job2Do startar om 30 minuter! På Yoonique Bar and  Antique. I backen mellan Rawai beach och Nai Harn by. Ska visst bli jättemycket folk!  :dan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Finns det nått sätt att få koll på vad dom kommer hitta på de närmsta 4-5 veckorna. Åker snart till Samui och Phangan och hade ju varit grymt att få se dom....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Finns det nått sätt att få koll på vad dom kommer hitta på de närmsta 4-5 veckorna. Åker snart till Samui och Phangan och hade ju varit grymt att få se dom....

Tyvärr...dom annonserar bara lokalt med affischer några dagar innan dom spelar, vad jag sett.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

ehawk tipsade i en annan tråd att Job 2 Do spelar i Khao Lak den 28 mars. 400 i inträde.

Synd att det inte var Koh Chang eller något ställe på den sidan..

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×