Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
HedlundNilsson

Ko Chang, Ko Samet och däromkring....ris och ros tack!

Rekommendera Poster

Både Koh Samet och Koh Chang har stränder som är väldigt bra för barn. Koh Samet har nog de vackraste stränderna, tycker jag i alla fall. Koh Chang har också vacker natur, men är större ö, kanske lite mer kommersiellt, men varför inte besöka båda. Ta er till Koh Chang och passera Koh Samet på vägen!

Kolla dessa sidor för bra information:

Koh Chang:

www.kohchangguiden.se

www.kohchang.se

Koh Samet:

www.kohsamet.se

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag tycker man ska titta vad som finns på fastlandet i mellan dessa två fina öar. 

Det är både billigt, mindre tursiter samt att det finns fina stränder.

Fast inte lika fina som på Koh Samet.  :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Prova du sök på forumet istället, vet att det ligger ett flertal öppna trådar om just dom här 2 öarna...

Efter en tidigare ordväxling med gr0ttan så vill jag härmed säga att jag tar han till mitt hjärta efter detta inlägg! ;)

Just detta med de ÖPPNA trådarna var härligt att läsa och bevisar väl bara att folk inte är här för att fördjupa sig i Thailand genom att läsa tidigare trådar  utan bara hasplar ur sig frågor av lathet och som främjar dom själva just NU.

Och om man inte ens upptäcker att det finns flera aktuella trådar i ämnet så ........

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Haha, t.o.m jag har börjat bli rätt trött på att läsa samma trådar om och om och om och om igen. Oavsett våra tidigare meningsskiljaktigheter så har jag helt klart hållt med det mesta du har skrivit ang detta i andra trådar.

Men det är ju som du säger mest en lathet.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Haha, t.o.m jag har börjat bli rätt trött på att läsa samma trådar om och om och om och om igen. Oavsett våra tidigare meningsskiljaktigheter så har jag helt klart hållt med det mesta du har skrivit ang detta i andra trådar.

Men det är ju som du säger mest en lathet.

Jodå jag vet det. Slutet gott allting gott ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Dessa två öar upprepar sig väl ändå inte så mycket som många andra platser i detta land. Vi kan väl vänta till att börja gnälla innan vi kommer upp i ett par hundra  ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Dessa två öar upprepar sig väl ändå inte så mycket som många andra platser i detta land. Vi kan väl vänta till att börja gnälla innan vi kommer upp i ett par hundra  ;)

Sant, antar att det kommer finnas en separat tråd om varenda hotell i hela Thailand också till slut.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Dessa två öar upprepar sig väl ändå inte så mycket som många andra platser i detta land. Vi kan väl vänta till att börja gnälla innan vi kommer upp i ett par hundra  ;)

Sant, antar att det kommer finnas en separat tråd om varenda hotell i hela Thailand också till slut.

Det finns redan i vissa områden  :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Dessa två öar upprepar sig väl ändå inte så mycket som många andra platser i detta land. Vi kan väl vänta till att börja gnälla innan vi kommer upp i ett par hundra  ;)

Sant, antar att det kommer finnas en separat tråd om varenda hotell i hela Thailand också till slut.

Det finns redan i vissa områden  :)

Och troligen även flera trådar om vissa hotell ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Haha, t.o.m jag har börjat bli rätt trött på att läsa samma trådar om och om och om och om igen. Oavsett våra tidigare meningsskiljaktigheter så har jag helt klart hållt med det mesta du har skrivit ang detta i andra trådar.

Men det är ju som du säger mest en lathet.

Lathet eller okunskap kanske hellre?! Alla är kanske inte lika flitiga anhängare av detta forum att man vet bäst hur man går tillväga?! Dessutom kan det vara roligt att läsa inlägg nyare än 2008 typ........

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Haha, t.o.m jag har börjat bli rätt trött på att läsa samma trådar om och om och om och om igen. Oavsett våra tidigare meningsskiljaktigheter så har jag helt klart hållt med det mesta du har skrivit ang detta i andra trådar.

Men det är ju som du säger mest en lathet.

Lathet eller okunskap kanske hellre?! Alla är kanske inte lika flitiga anhängare av detta forum att man vet bäst hur man går tillväga?! Dessutom kan det vara roligt att läsa inlägg nyare än 2008 typ........

Finns hur mycket som helst om dessa öar 2009-2010 också. Och okunskap och lathet kan gå hand i hand ......  ;)

Ett tips är hursom att det på de flesta forum finns en sökfunktion. Lycka till.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Men nu får ni väl ge er, ni låter som gubbarna på balkongen i "Muppet show". Om man aldrig får fråga en fråga som frågats förr, så kommer ju detta forum att dö ut. Då får vi bara sitta och söka i gamla foruminlägg och inga nya diskussioner uppstår.

De som inte är intresserade av att svara kan väl bara låta bli att läsa sådana inlägg, och låta de övriga hållas. Hur svårt kan det vara??

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Men nu får ni väl ge er, ni låter som gubbarna på balkongen i "Muppet show". Om man aldrig får fråga en fråga som frågats förr, så kommer ju detta forum att dö ut. Då får vi bara sitta och söka i gamla foruminlägg och inga nya diskussioner uppstår.

De som inte är intresserade av att svara kan väl bara låta bli att läsa sådana inlägg, och låta de övriga hållas. Hur svårt kan det vara??

Och du tror inte att folk kan tröttna om dom om och om igen får läsa samma frågor?

Skulle du själv se en taskig kopia på en film om och om igen?

Ska dumheten alltid "vinna"?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Men nu får ni väl ge er, ni låter som gubbarna på balkongen i "Muppet show". Om man aldrig får fråga en fråga som frågats förr, så kommer ju detta forum att dö ut. Då får vi bara sitta och söka i gamla foruminlägg och inga nya diskussioner uppstår.

De som inte är intresserade av att svara kan väl bara låta bli att läsa sådana inlägg, och låta de övriga hållas. Hur svårt kan det vara??

Fast i det här fallet så finns det flertalet VÄLDIGT färska trådar om just dom här 2 öarna, om man hade testat söka på t.ex stränder Koh Chang så hade man märkt det. Eller kollat bland dom sista trådarna i kategorin "platser i thailand".

Så svårt är det inte att använda ett forum och har man frågor om hur man använder forumet får man väl starta en tråd om det och skriva sina frågor där. Eller kanske skicka ett privat meddelande till vår moderator Martin.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×