Sköndal

Vad blir det för dryck?

3 754 inlägg i detta ämne

själv sitter jag å sippar på en Capitel de'Roari Amarone... amarone är en ny å glad bekant så där ska italien få fler besök från mig..

senare blir det nog en del efterbliven midsommaröl å hallandsfläder. . är det midsommar så är det :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

Vatten, te och juice för min del. Är riktigt genomförskyld för första gången på felra år.

dags för en Lomumba låter det som! Ska bota förkylningar genom att man svettas ut dem.

Chokladdryck(varmel kall) med Cognac!

Borde testa själv, värsta förkylningen på länge men har bara kommit till Rinexin.. :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

ska dricka färdigt min flaska amarone, sen blir det en midsommar repris senare med sill potatis å en liten nubbe på det så man kan suga ut det sista ur denna trevliga helg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej,

dags för en Lomumba låter det som! Ska bota förkylningar genom att man svettas ut dem

Låter mer smaskens och "lindrande" än hälsobringande. Nu är jag ingen läkare, men svettas ut virus??! ;)

Men tack för tipset :kla, kanske får testa ikväll!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

ska dricka färdigt min flaska amarone, sen blir det en midsommar repris senare med sill potatis å en liten nubbe på det så man kan suga ut det sista ur denna trevliga helg

Sitter med en Tuborg Guld just nu :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Denna helg blev det som vanligt med nubbe och öl. Men på måndag skall jag hämta den beställda öllådan som inte hann komma innan midsommar  :(

Så på fredag firas semesterstarten med väl kyld CHANG BEER :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Galen match....

Ja, trist om det avgörs på detta. Men klart roligaste matchen hittills. Och för att inte gå OT så dricks Staropramen  :)

Tur att dom gjorde två till... Dricker Fanta  ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu