lollo5501

1 månad kvar...längtar

11 inlägg i detta ämne

Nu börjar nedräkningen  och det är en underbar tid :dan Läser alltid väldigt mycket om platserna jag reser till som den här gången är Bangkok, Koh Chang och Koh Samet :l_sunny: Vilken känsla det är den här tiden innan, går inte att beskriva ;)

Vi stannar först 3 nätter i Bangkok sedan med VIP-buss till Koh Chang 9 nätter därifrån 4 nätter på Koh Samet och avslutningsvis 3 nätter i Bangkok :JC_hurrah:

Min lista med "bra ha" grejor börjas fylla på...liten ficklampa, klädnypor, bra ha telefonnummer typ; att ringa för att spärra kort om man mot förmodan skulle bli av med nåt...listan kan bli lång ;)

Är det någon som kan hjälpa mig med "bra ha" grejor även om jag reser mycket är det alltid nåt jag kommer på som jag glömt ;)

Och sen det viktigaste; PACKA SÅ LITE SOM MÖJLIGT I RESVÄSKAN :sunny_bespectacled:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Fixa en myggjagare, elektrisk. med tabletter du stoppar i den ,du slipper mygg med snudd på garanti...

Ha en bra resa Jocke

:heat:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fixa en myggjagare, elektrisk. med tabletter du stoppar i den ,du slipper mygg med snudd på garanti...

Ha en bra resa Jocke

Tackar, tackar Jocke...den finns också med på listan  ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ha en bra resa Jocke

Har du något tips på vart jag kan hitta en beprövat bra sådan?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu