Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
ronoh

Ryssarna invaderar Thailand?

Rekommendera Poster

I vintras på skidresa i Italien trängde de sig före i liftkön - gapad och skrek och var fulla klockan 14 och rökade överallt utan hänsyn. I våras i Hurghada All Inclusive beställde de 5 öl och drack 2.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

I vintras på skidresa i Italien trängde de sig före i liftkön - gapad och skrek och var fulla klockan 14 och rökade överallt utan hänsyn. I våras i Hurghada All Inclusive beställde de 5 öl och drack 2.

Du måste haft det mycket svårt ,ryssarna rent utav kanske förstörde din semester? Tänka sig att dom var fulla före klockan 14.00!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

När vi åkte hem från samui var det en ryss på flygplatsen som åt upp alla gratis

pizzabitar dom bjöd på, han hade fatet fullt sen trängde den jäveln sig först i kön till planet, Otevliga mot lokalbefolkningen är dom, ungarna til ett par ryss stod och peta på fiskarna i ett stånd utanför en resturang personalen sa till inte fan brydde sig varken föräldrdar eller barn, En dag när vi kom från stranden till vårat hotell så hade ett ryskt sällskap flyttat in dom levde rövare vid poolen och när personalen tillsist sa till uppstod bråk och hela jäkla sällskapet krävde pengarna tillbaka och stack efter bråk, tur för oss alla andra, mycket gnäll vid frukost när dom är så jäkla dåliga på engelska och missförstånd uppstår, fan de är väl lite av de roliga att det blir missförstånd.

Likadant var det i turkiet sist vi var där faktiskt som han sa dom tog 3 öl och drack 1 (allinclusive). Tror ni dom brukar semstra i Mexiko för dit går familjens nästa resa

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ryssarna invaderade hilton på phuket när vi bode där . föräldran lät ungarna göra vad dom vill vid poolen slutade med att en av ungarn fick en smäl :kla. Blev ett jädra liva. tog väl 30 minuter så hande min grab nitat nästa ryss .

sen var det faktis lungt.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag kan berätta om sådana händelser hundratals gånger men då har det varit svenskar som har gapat och skrikit och gjort bort sig så till den milda grad

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

vi var inte mö bättre själv då vi var nyrika svenskar då vi flög till Mallorca o spaningen o till alperna . vi söp skrek skräpa ner tog för oss strödde pengar  rutt om oss .... men håller med vissa här dom tar mycket plats  med sina små brudar hägnades rutt bad badbyxsor  :cool

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

vi var inte mö bättre själv då vi var nyrika svenskar då vi flög till Mallorca o spaningen o till alperna . vi söp skrek skräpa ner tog för oss strödde pengar  rutt om oss .... men håller med vissa här dom tar mycket plats  med sina små brudar hägnades rutt bad badbyxsor  :cool

Ta och nyktra till så men ser vad du skriver. Suput i en strut är vad du verkar vara och så förbli gå gärna förbi eller bli stungen av ett bi usch och tvi.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

vi var inte mö bättre själv då vi var nyrika svenskar då vi flög till Mallorca o spaningen o till alperna . vi söp skrek skräpa ner tog för oss strödde pengar  rutt om oss .... men håller med vissa här dom tar mycket plats  med sina små brudar hägnades rutt bad badbyxsor  :cool

Vi?

Är det du och din familj du pratar om då?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bra där! på han barra :D

Nja, men jag undrar varför han inte skriver vilka vi är, gissar att det är hans familj. Inte är det min i varje fall och vi har flugit till alla de ställen han nämner.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag kan berätta om sådana händelser hundratals gånger men då har det varit svenskar som har gapat och skrikit och gjort bort sig så till den milda grad

Finns lite av varje, sjalv tycker jag det blir skont att flytta fran Khao Lak. Sa jadra trott pa sviniga och otrevliga tyskar. Ossa blir dar en mindre gnallig svensk forstas.  :angel:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

tycker ni två ska inte blanda in min familj och jag super inte men ta ett glas då o då

valle80 va mena du med att bara på han ?  kan du inte själv svara för dig eller har du din förkläde med dig:

sen vi ja vi var det som man hänge upp sig på då men jag vi svenskar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×