Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Mia

Kanal 5 - "Färjan-Håkan" öppnar bar i Phuket...Vill ni vara med på TV ?

Rekommendera Poster

Gäst Sunny

Om jag är på rätt humör så far jag väl dit och kör eldshowen. Ska vara i Patong 18-21/1. Ska bara övertala min man först, han lär nog försöka hindra mej... :-[

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Wow...får man ta med sig så mycket i kontanter ?

Eller jag kanske är bäng som frågar så ?

Man undrar ju varför han växlar in så mycket cash och tar med sig ?

Han kanske har betalningsanmärkningar och inte får nåt kreditkort att sätta in cashen på! :th::)

Eller så har han inte använt sökfunktionen och vet att man kan använda kort därnere. ;):D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Wow...får man ta med sig så mycket i kontanter ?

Eller jag kanske är bäng som frågar så ?

Man undrar ju varför han växlar in så mycket cash och tar med sig ?

Han kanske har betalningsanmärkningar och inte får nåt kreditkort att sätta in cashen på! :th::)

Eller så har han inte använt sökfunktionen och vet att man kan använda kort därnere. ;):D

Han är ju dock inte den ända som tar ut å växlar hela reskassan på forex innan dom åker.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Wow...får man ta med sig så mycket i kontanter ?

Eller jag kanske är bäng som frågar så ?

Man undrar ju varför han växlar in så mycket cash och tar med sig ?

Han kanske har betalningsanmärkningar och inte får nåt kreditkort att sätta in cashen på! :th::)

Eller så har han inte använt sökfunktionen och vet att man kan använda kort därnere. ;):D

Han är ju dock inte den ända som tar ut å växlar hela reskassan på forex innan dom åker.

ja du...han ska ju köpa en bar så....en bar för 50 lax kanske... :D

Cash is King !!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hittade de thär i en gästbok på sidan :

"Very Lätt Batong 2009-12-11 21:06 

ReseminnenJag undrar om ni kan stå för min inrikesresa till Phukket från Chang Mai. Jag kommer att ha en massa liljor med mig som jag tänkte att vi kunde sälja tillsammans i din bar. Jag har lång erfarenhet av thailand. 1gång(snart 2) men jag har haft ett extremt populärt forum i Sverige och vet hur man kan få hela horder av turister att komma till din bar. Innan jag sålde mitt forum till högstbjudande(bra med pengar gav det!!) så slog jag mig fram som en av Sveriges bästa ickekända fotografer. "

Vilket "Forum" kan det vara ?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det råder skilda åsikter från forum till forum angående detta med "Håkans Bar"...

Det är riktigt roande att läsa alla kommentarerna där på sidan.

Ett axplock :

"Hej,

Kim heter jag och driver Sveriges största och bästa thai-sajt, nämligen www.maipenrai.se. Det finns många svenska thaisidor men till dags datum kan ingen mäta sig med oss.

Nåväl... Jag har spenderat oerhöt mycket tid i Thailand men bor i Sverige. Jag ställer gärna upp (mot betalning) och tar hand om/guidar runt de människor som är av intresse för detta program.

Jag har mina smultronställen och vet att programmet kommer bli oerhört mycket mer intressant om jag visar er det RIKTIGA Thailand.

Hör av er på: kim@maipenrai.se"

"bod-die 2009-12-08 13:12   

STANNA HEMMAVad ska packet ner hit och göra? Stanna hemma så vi slipper en massa fulla ungdomar och snåla pensionärer! Tacka vet jag rika ryssar, dom vet hur man spenderar pengar, dessutom så är dom uppfödda med en vodkaflaska så dom vet hur man för sig på fyllan.

Jag har extremt bra kontakt med myndigheterna här i Phuket, jag funderar på att sätta käppar i hjulet för Kanal 5!!!!!!

www.soisixten.se "

*SCARY* Huvaligen...det verkar vara någon med ritkigt stor makt där...

Man blir ju riktigt mörkrädd... >:D  :D

"mona 2009-12-09 21:34   

tjejerJag tycker inte att en massa tjejer ska åka dit, det finns redan tillräckligt med thailändskor så ni svenskar behövs inte. "

Oj då...verkar vara en svensk dam som vill ha ensamrätten som svensk kvinna att befinna sig i Phuket

Alltså...ni måste bara gå in och läsa på alla troliga och otroliga kommentarer...de verkar ju inte ha svårt att få folk att ställa upp på programmet iaf...

http://kanal5.se/web/guest/hakansbar?p_p_lifecycle=0&p_p_id=K5AV_INSTANCE_d3uS&_K5AV_INSTANCE_d3uS_struts_action=%2Fk5journal%2Fav&_K5AV_INSTANCE_d3uS_articleId=2997639&_K5AV_INSTANCE_d3uS_groupId=1097&_K5AV_INSTANCE_d3uS_version=1.0&_K5AV_INSTANCE_d3uS_delta=10&_K5AV_INSTANCE_d3uS_pageNo=2

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja, vi är olika på många sätt. Vissa gör det mesta för att få reklam för sin sida och sälja annonser. :)  Vad kallar man vissa bloggare ... bloggho****, så vad är personen ovan ... forumh*****?  Näää, nu gick jag för långt. Upsss...

Tyvärr gick jag den andra vägen. Skickade ett argt mail och blockade alla 3 från produktionsbolaget på forumet för att ha skickat ut reklam i personliga meddelanden ... lite integritet får man ha.

Dock tror jag att Håkan har kul! Aldrig fel att få betalt för att vara i Thailand ... :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det råder skilda åsikter från forum till forum angående detta med "Håkans Bar"...

Det är riktigt roande att läsa alla kommentarerna där på sidan.

Det finns ett kvasithailandsforum med väldigt arga individer som får luft genom att klanka ner på andra forum. Gissar att det är någon därifrån som försöker göra sig roliga för deras främsta hatobjekt är SS och MPR.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja, vi är olika på många sätt. Vissa gör det mesta för att få reklam för sin sida och sälja annonser.  :)  Vad kallar man vissa bloggare ... bloggho****, så vad är personen ovan ... forumh*****?  Näää, nu gick jag för långt. Upsss...

Tyvärr gick jag den andra vägen. Skickade ett argt mail och blockade alla 3 från produktionsbolaget på forumet för att ha skickat ut reklam i personliga meddelanden ... lite integritet får man ha.

Dock tror jag att Håkan har kul! Aldrig fel att få betalt för att vara i Thailand ... :)

Man anar mycket skryt bakom vissa fasader... :cool

Ja, jag tror som du...Håkan hara bara kul. Han är lite "Blondin" där uppe i skallen...

LIte Bäng...men tydligen inte så Bäng att 5-an inte vill ha honom.

5-an gillar att profilera sig med personligheter som är "lite på gränsen"....original helt enkelt... :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tror man kan konstatera:

Mia älskar Håkan och den kommande skitsåpan ;)

Håkan är samma medialuder som han alltid varit. En nolla som råkade komma på tv och där var så korkad att det blev "bra tv".

Att jag personligen hatar både Håkan och den blivande såpan. Även om jag kanske skulle tycka att det var kul att se tv från Thailand så tror jag inte att jag kommer att kunna förmå mig att titta på ludret.

Att dessutom se hans blogg (råkade nyss i annan tråd skriva vad jag tycker om bloggar) gjorde bara saken totalpatetisk.

Vore f.ö. lite kul om han med "kontakter" lyckas stoppa horan ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tror man kan konstatera:

Mia älskar Håkan och den kommande skitsåpan ;)

Håkan är samma media**** som han alltid varit. En nolla som råkade komma på tv och där var så korkad att det blev "bra tv".

Att jag personligen hatar både Håkan och den blivande såpan. Även om jag kanske skulle tycka att det var kul att se tv från Thailand så tror jag inte att jag kommer att kunna förmå mig att titta på ludret.

Att dessutom se hans blogg (råkade nyss i annan tråd skriva vad jag tycker om bloggar) gjorde bara saken totalpatetisk.

Vore f.ö. lite kul om han med "kontakter" lyckas stoppa ****n ;)

Njaeee....vettef*n om jag älskar just Håkan...men jag måste erkänna att jag gillar såpor.

Kalla mig "Såp-Mia"... :D

Ett roligt fenomen med dessa produktioner...och sen att den här just kommer att spelas in i Thailand gör ju inte saken mindre intressant...

Det roliga är att "Alla pratar om de, men ingen ser de...."

Känner du Håkan förresten ? Det låter lite som det när du skriver hur mycket du hatar honomoch vilken media**** mm han är...

Och det är han ju faktiskt...han gillar att synas...och han döljer det inte heller... :D

Det är just detta jag menra med att 5-an hittar sina utmärkande (ibland faktiskt helt utflippade) frontfigurer i diverse såpor...

Det ger uppenbarligen reaktioner...både på gott och ont...t o m du vill vara med och diskutera...du ser... ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nej Såp-Mia, känner honom inte personligen. Anade att någon skulle reagera när jag skrev hatade ;)  Fast i min värld är han verkligen patetisk utifrån vad jag tyvärr hunnit se av han.

Och håller med dig om vad du skriver om 5:an och det övriga om såpor. Folk kan inte låta bli att skriva vilket ju jag är ett bra exempel på precis som du skrev ;)

Jag kan också kolla på vissa såpor faktiskt, Robinson är ju en såpa som jag sällan missar .....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag är inte lika negativa som många här, kanske för att jag inte ser svensk tv  ;) Håll i er nu, men jag funderar allvarligt på att vara med. Jag lovar tala om ifall det blir Ging & Malee i såpan eller inte.

Tycker det är lite småskoj att Håkan bor hos Jim. Han är från Bollnäs (som jag) och Ging och han spelade tillsammans första säsongen på Rock City.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja fick precis en inbjudan från Club Lime!

"Channel 5 Sweden are producing a reality TV show called Hakan's Bar. Since last week they have taken over the Clublime Restaurant. Come and enjoy a buffet at the Grand Opening of Hakan's Bar this Friday!"

n221223562224_8797.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag är inte lika negativa som många här, kanske för att jag inte ser svensk tv  ;) Håll i er nu, men jag funderar allvarligt på att vara med. Jag lovar tala om ifall det blir Ging & Malee i såpan eller inte.

Tycker det är lite småskoj att Håkan bor hos Jim. Han är från Bollnäs (som jag) och Ging och han spelade tillsammans första säsongen på Rock City.

Tänkte faktiskt på dig när jag förstod att H bor hos Jim...att ni kanske hade någon connection...jag menar Bollnäs är ju inte så stort direkt... ;)

Hoppas ni "nedlåter" er att vara med...man kan ju faktiskt se det som en kul grej...inte ta så allvarligt på det hela.  :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Sunny

Jag är inte lika negativa som många här, kanske för att jag inte ser svensk tv  ;) Håll i er nu, men jag funderar allvarligt på att vara med. Jag lovar tala om ifall det blir Ging & Malee i såpan eller inte.

Tycker det är lite småskoj att Håkan bor hos Jim. Han är från Bollnäs (som jag) och Ging och han spelade tillsammans första säsongen på Rock City.

Ligger f n i stenhårda förhandlingar med dom ang min eldshow :laugh: Vi får väl träffas där Malee och göra bort oss tillsammans inför hela svenska folket :cr

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag är inte lika negativa som många här, kanske för att jag inte ser svensk tv  ;) Håll i er nu, men jag funderar allvarligt på att vara med. Jag lovar tala om ifall det blir Ging & Malee i såpan eller inte.

Tycker det är lite småskoj att Håkan bor hos Jim. Han är från Bollnäs (som jag) och Ging och han spelade tillsammans första säsongen på Rock City.

Ligger f n i stenhårda förhandlingar med dom ang min eldshow :laugh: Vi får väl träffas där Malee och göra bort oss tillsammans inför hela svenska folket :cr

Så det är du som ska ha eldshowen där?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag är inte lika negativa som många här, kanske för att jag inte ser svensk tv  ;) Håll i er nu, men jag funderar allvarligt på att vara med. Jag lovar tala om ifall det blir Ging & Malee i såpan eller inte.

Tycker det är lite småskoj att Håkan bor hos Jim. Han är från Bollnäs (som jag) och Ging och han spelade tillsammans första säsongen på Rock City.

Ligger f n i stenhårda förhandlingar med dom ang min eldshow :laugh: Vi får väl träffas där Malee och göra bort oss tillsammans inför hela svenska folket :cr

Är det du som skrivit detta på kanal 5-s sida ?

"Jessica 2009-11-27 12:01  Anmäl inlägget 

Tjena!

Jag är i Thailand fr siste nov till 5e jan. dec, på Krabi (nära Phuket. har varit pi Phuket tidigare och spelat in film (The beach) som statist Har även haft mindre talroll i en svensk produktion/film. . Jag är eld dansare och är van Thailand resenär.

Hör av er, hade vatt kul!

MVH

Jessica "

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×