Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Tima

Ta med toarulle!

Rekommendera Poster

Gäst ronnytisell

Har man bott i asien ett tag och sen kommer hem till sverige där man kör bara papper så känns det totalt ofräscht.

Bajsdush åt alla!

När jag var i Japan hade dom dom där automatiska mest överallt. Va alltid så spännande att trycka på spola för ibland var det vass kall stråle som trängde sig på. Ibland den mer avancerade, ljumna mysiga som man bara välkommnade.

Men fy,låter ju som en "lindrig våldtäkt". Nej det får allt vara den manuella varianten om det nu måste vara bajsdusch

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

När jag var i Japan hade dom dom där automatiska mest överallt. Va alltid så spännande att trycka på spola för ibland var det vass kall stråle som trängde sig på. Ibland den mer avancerade, ljumna mysiga som man bara välkommnade.

Snacka om att beskriva med inlevelse  ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

mitt varmaste minne från Japan är faktiskt också deras helt otroliga toaletter :)

en polare privatimporterade tillåmed en å stoltserar nu med en hightech toa med inställbar värme på "bajsduschen" uppvärmd ring, personliga program, olika pulsinivåer på strålen OCH "anus-finder" så den alltid träffar rätt . . det är grejjer det :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

mitt varmaste minne från Japan är faktiskt också deras helt otroliga toaletter :)

en polare privatimporterade tillåmed en å stoltserar nu med en hightech toa med inställbar värme på "bajsduschen" uppvärmd ring, personliga program, olika pulsinivåer på strålen OCH "anus-finder" så den alltid träffar rätt . . det är grejjer det :)

HAHAHAA. Säg att du skojar med vissa av finesserna? Låter ju farligt avancerat. "anus finder", stackrs killen som fått koda de algoritmerna, ja menar, han måste ju fått studerat en del  :-X

(...nu också med patenterad anus igenkänning!)

Personliga program på stolarna i en bil, fine. På toaletten, ja om jag är totalt förlamad. Ska inte säga för mycket, borde nog ta en tur till Japan innan jag uttalar mig.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

mitt varmaste minne från Japan är faktiskt också deras helt otroliga toaletter :)

en polare privatimporterade tillåmed en å stoltserar nu med en hightech toa med inställbar värme på "bajsduschen" uppvärmd ring, personliga program, olika pulsinivåer på strålen OCH "anus-finder" så den alltid träffar rätt . . det är grejjer det :)

Anus finder?  :JC-hysterical:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

namnet hittade jag på helt själv :) men funktionen finns!!

satt en gång i 14 timmar i Nagoyas buissness class lounge och där hade dom en toalett av liknande modell och en lirare sprang på toa 5 - 6 gånger enbart för att testa om funktionen verkligen var på riktigt :) han var lyrisk som ett litet barn :)

Japanerna skojjar inte när det gäller toaletter :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

mitt varmaste minne från Japan är faktiskt också deras helt otroliga toaletter :)

en polare privatimporterade tillåmed en å stoltserar nu med en hightech toa med inställbar värme på "bajsduschen" uppvärmd ring, personliga program, olika pulsinivåer på strålen OCH "anus-finder" så den alltid träffar rätt . . det är grejjer det :)

Hahahaha, "anus-finder", jag tror jag dör, vilket jävla ord alltså. Jag ska banne mig ta och spela in en japansk wc-dokumentär och slänga upp på bloggen när jag åker dit på min visarun i vinter!

post-6317-14768712447496_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

mitt varmaste minne från Japan är faktiskt också deras helt otroliga toaletter :)

en polare privatimporterade tillåmed en å stoltserar nu med en hightech toa med inställbar värme på "bajsduschen" uppvärmd ring, personliga program, olika pulsinivåer på strålen OCH "anus-finder" så den alltid träffar rätt . . det är grejjer det :)

Intressant! Alltså som funktionen "ansiktsigenkänning" i min kamera... fast applicerad på r-hålet eller?!  :big grin:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag gillar den sista, får dock inte till den riktigt.

Jag gillar den tredje. Efter en hård kväll på krogen eller?  :D

Undrar hur anus finder regarer då  ???

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag gillar den sista, får dock inte till den riktigt.

Förmodligen betyder den att du inte ska bete dig som en hanhund på toaletten.

Den med metspöet tycker jag är roligare. Såg i Japan en toa med en tank i glas, i tanken simmade det ett antal färgglada fiskar varför jag inte tordes använda toaletten eftersom jag inte vill spola ut fiskarna. Värden visade då att tanken var delad så att vattnet som spolades ut fanns inneslutet i akvariet. Japaner är ett innovativt folk.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst antigone

När vi åkte till Koh Samui för några år sedan åkte vi med ett par och deras tonårsdotter. Vi kom iväg från Arlanda 6 tim försenade och det innebar ju att inrikesflyget till Koh Samui hade gått, så det blev buss, vilket är trevligt då man ser omgivningarna (om man åker på dagen). Vi stannade för kisspaus ungefär halvvägs, och där var det toakomplex med hål i golvet och hink med vattenskopa, inget papper, för mig var det första gången (med denna typ av "toa" ;)..) men man tar seden dit man kommer, inga problem, visade ungarna som tyckte det var "spännande" (?). "Kärringen" som var med (ja jag kallar henne så numera ...) fick hysteriskt utbrott och skämde ut oss svenskar så det heter duga..."det var ju INTE KLOKT att man skulle göra sina behov i ett hål i golvet"

Kan ju säga att denna resa blev en mardröm, på flera sätt med denna kärring...åker aldrig mer med folk jag inte känner så bra...

Gillar bajsduschen men har gärna liiite papper tillhands också.

antigone

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×