Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
mankan89

Uttagsavgift 150bath sänkt?

Rekommendera Poster

Jag har 12 gratis utag per år i Thailand med mitt VISA2 kort från Swedbank!

Det var ett alldeles för bra kort. Så nu kan man inte nybeställa det mera. Sedan får vi se hur länge det kan behållas av dom som redan har.

hf

Vi ska inte kunna tjäna pengar i detta land... :cr

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har 12 gratis utag per år i Thailand med mitt VISA2 kort från Swedbank!

Det var ett alldeles för bra kort. Så nu kan man inte nybeställa det mera. Sedan får vi se hur länge det kan behållas av dom som redan har.

hf

Okej... Va tråkigt... får hoppas på att ja får ha kvar det iaf då.. Men nästa gång jag åker till THailand skaffar jag nog ändå ett Thaikort!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu är ju Swedbank en av dom sämsta banker att använda kort från.

35:- i avgift, Och 1,5% växlingsavg och på det sedan dom 150 thb.

Men hade du gått till Forex hade du fått 19300 thb för samma mängd kronor. Så allt är ju relativt. Men med rätt kort hade du kanske sparat 50-60:- till.

hf

Tar den "gula banken" avgift på swedbanks visa kort numera?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var någon som skrev att man bara kunde ta ut 15000 åt gången , det är helt fel kärringen plockade ut 20000 två gånger idag inga som helst problem

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var någon som skrev att man bara kunde ta ut 15000 åt gången , det är helt fel kärringen plockade ut 20000 två gånger idag inga som helst problem

Tror det är vissa banker som bara tillåter 15000. Jag har stött på några ATM som jag bara fick 15000 på. Kommer inte ihåg vilka.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var någon som skrev att man bara kunde ta ut 15000 åt gången , det är helt fel kärringen plockade ut 20000 två gånger idag inga som helst problem

Tror det är vissa banker som bara tillåter 15000. Jag har stött på några ATM som jag bara fick 15000 på. Kommer inte ihåg vilka.

alltid när jag plockar ut går de bra med 20loppor, jag har kasikorn bank och nordea bank.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×